Nieuwe 1:18 monstertruck !

is het een eigen bouw ?? of is het de wagen zoals die er uit gaat zien ?? als het het laatste is ga ik toch mooi voor de Mini-T :|

op zich wel grappig ding die nieuwe HB en die van GS lijkt een beetje op een mini Clod 8)

ronnie_hertog zei:
wat zal daarvan de prijs gaan worden, want als ik alles wat daaropzit bij elkaar ga optellen kom ik uit op meer als 250 euro

btw wel mooie kap

ronnie
Hey ronnie_hertog,
Ik denk niet dat die 250 euro gaat kosten, er zit namelijk geen elektronica bij :D ik denk dat die ongeveer zo'n 180 euro zal gaan kosten.
groet Cees

Roelof zei:
Ik denk een prototype.

Dus geen prototype maar een zelfbouw door iemand, op zich niet verkeerd gedaan.

Nu wel meer info:
http://www.rccaraction.com/rc/stories/listhotnews.asp?webid=3&logo="/rc/images/stories/"&sgid=20

M18T_2.jpg

M18T_1.jpg

zow die Xray is geil gek. ik dacht al toen ik dat "prototype" zag nou zoiets had ik niet van Xray verwacht.

ziet er goed uit zal ook wel een paar duiten kosten

http://forums.radiocontrolzone.com/showthread.php?t=180032

ook leuk speelgoed ik kan er alleen niet uit op maken of het een 1/10 of kleiner formaat is. maar lijkt mij eigenlijk 1/10. hij is electrisch koelkop is een replica. de 1e en 3e foto zijn de mini mp 777 en de 2e een nitro als vergelijk.

hoort hier eigenlijk niet thuis :oops:

ik hep de knoop door gehakt ik hep een mtx4 gekocht
van gm kompleet met kogellagers.
ik hoef alleen niet meer in elkaar te zeten (dat is wel jammer)
alleen nog servo er in de ontvangen regelaar klaar
ojaa ff akku paketje maken dat is het
groeten john

erikderaaf zei:
kijk eens aan, dat ziet er nu echt uit als een mini mt.
lijkt wel een beetje op een savage! met die verticale platen!

dan heb ik ook een toevoeging, hij is nog niet af, maar zou nog steeds in ontwikkeling zijn:
een GS Racing MT
Mini Monster: Name Code = G-Mi

GS will have a new baby in 2004 with a Mini Monster Truck 1/18. With his 2 differentials, 4wd, big suspensions, this Mini Monster chassis is the true copy of real Big Foot. Available for Sept 2004
afb10010.jpg

Is hier al meer informatie over? Heb gezocht op internet, maar niet echt gevonden :?

niet dat ik weet
ik denk dat je naar wat anders moet gaan kijken
groeten john

toevallig heb ik vorige week van de importeur van GS gehoord dat de definitieve versie op neurenberg spielwarenmesse geintroduceerd zou worden!!!

ik wacht de komende week met spanning af!!

Die GMI ziet er tenminste uit als een echte monstertruck :lol:, wel leuk voor derbij :)

Back