Nieuwe auto. Traxxas E-maxx of HPI Savage Flux

En omdat sommige mensen dat hebben worden topics gesloten en opnieuw opgestart zonder TS of enige vorm van informatie ... nutteloos.

Ik open alle 1000+ post topics met Chrome zonder problemen. Een goede auto/pc is niets zonder een goede bestuurder.
 
leg jij dan maar uit hoe je dat doet:P

05.23.2011-19.53.03.png


http://screencast.com/t/yTUtGa5aT
 
Ik zal persoonlijk een savage flux kiezen. Dat extra coggen komt door de stalentand wielen en niet door de motor zelf. Al hoewel ik geen e-maxx heb gehad, ben ik niet echt fan van de kwaliteit/prijs verhouding van traxxas, doordat ik een e-revo heb gehad en niet echt tevreden over ben. Je betaalt welliswaar iets minder tijdens aanschaf van een e-maxx, maar al die upgrades die er nodig zijn om dat ding tot de niveau van een savage te brengen, kom je veel duurder uit. Denk maar es aan stalen assen, stalen spur, alu chassis. Tevens zijn er veel meer upgrade en hopups voor een savage aanwezig dan voor een e-maxx.
Ik ben nu in bezit van een savage flux. Bij dat ding breek ik gewoon veel minder onderdelen dan bij een e-revo. Dus als de E-maxx op de zelfde kwaliteit als de e-revo si gemaakt, dan zal ik 100% voor de savage gaan.
 
ik heb zelf een paar maxxen en heb zelden iets stuk ......
Flux is ook erg stevig btw..

kwestie van persoonlijke smaak .

Ralf
 
Laatst bewerkt:
Das dus regelrechte onzin, dan zul je de flux ook wel stuk krijgen met zo n rijgedrag.
Er is niks bulletproof, ook niet één met veel hopups.
Alles kan stuk, ligt alleen aan de bestuurder hoe snel t stuk gaat.
 
he ik rij gwn rustig hoor. maar die bandit die ik heb is gwn echt troep. die brak gewoon al de eerste run op onroad. niet omgeslagen niets. gewoon een rechte lijn aan het rijden en krak shocktower weg.
 
Back
Top