Freakazoid zei:
Rafgol: Nou, ik weet niet wat voor dubbellaags DVD branders jij sloopt, maar 37 euro en meer?
Ik wou dat ze eens met mini fietsbelletjes kwamen, met dezelfde prijs klasse.
Vergelijk eens met prijzen van een goed jaar geleden, een gemiddelde Axi kostte toen minstens het dubbele (en op de zilveren reeks na nog steeds.).
En nee, ik sloop geen dubbellaags DVD branders, maar gewone cd-rom spelers, die ik overigens voor de prijs van een lege kartonnen doos meekrijg in een plaatselijke pc-shop. En als ik wat geluk heb, dan bevat 10 % van die blikken doosjes een mooie gekogellagerde cd-rom motor. zowat 1 op 10

En eens per jaar (of zo) komt daar een tapestreamer bij, dat is pas klasse. 12 tanden stator, kogellagertjes, een heuse LRK wordt daaruit geboren.
De fietsbelletjes trouwens hebben de hele prijzen(r)evolutie op gang gebracht, nu nog wachten op dezelfde kwaliteiten als Mega of Axi of Plettenberg voor de prijs van een fietsbel. In tussentijd sloop ik rustig verder. Verder mijn bouwervaringen opstapelen, en mijn motortjes verbeteren. Niet met het idee ooit een topmotor te kunnen/willen maken, maar met eenvoudige dingen toch lekker mee te kunnen in de lucht.
Ik heb 1 fietsbel (type 21) en 1 " A20-20L - 27mm Outrunner"
http://photo.aero-nuts.com/EBMC2840M.jpg motor gekocht, maar het begon allemaal met de Acw doe-het-zelf-pakketjes. Leek me een mooie start, en dat heeft mij ertoe aangezet, onder impuls van Ron

roost: , om hierin verder te gaan. Met vreugde en tevredenheid.
De twee kant en klaar motoren heb ik gekocht omwille van de prijs en omwille van de beperkte mogelijkheden van cd-rommetjes. Die sleuren vooralsnog geen 400 gram modellen vertikaal de wolken in.