Nieuwe Crawler 1/10

Gisteren de volledige telemetrie set besteld voor de traxxas rustler. Een deel was op voorraad en een deel wordt nagestuurd.

Straks compleet uit te lezen.

IMG_0462.JPG

IMG_0461.JPG


En zojuist in Italië schokbrekerhoesjes besteld compleet met logo van traxxas erop..

Bekijk bijlage 274531

Wanneer houdt het op??? Nooit[emoji23][emoji23][emoji23]
 

Bijlagen

  • IMG_0460.JPG
    IMG_0460.JPG
    212 KB · Weergaven: 294
Zojuist zakje dye kleurstof gekocht. Onderkant van de groene rustler wordt daarmee gekleurd. Uiteraard ook deze kleur is groen geworden. Onderweg vanuit Engeland. See you soon.
IMG_0468.JPG
 
IMG_0478.JPG
IMG_0479.JPG
IMG_0480.JPG
IMG_0481.JPG


Telemetrie set ingebouwd. Alleen nog wachten op de gps module en de module voor in de zender. Deze zijn besteld.

Verder de shock-covers gemonteerd.
 
Koud en zonder te demonteren laten liggen in de dye?
Dacht dat je bij het dyen van nylon parts meestal alles aan de kook bracht...
 
Vandaag bracht de postbode weer een pakketje uit China. De telefoonhouder is binnen. Vanmiddag direct gemonteerd op de zender. Nu alleen de bluetooth-module nog.
IMG_0514.JPG
IMG_0515.JPG
IMG_0512.JPG
IMG_0513.JPG
 
Kleine wijziging aan de traxxas rustler. Een fan die pas aanspringt als de motortemperatuur te hoog wordt. En de stekkerverbinding makkelijker toegankelijk gemaakt.
Image1531312989.667403.jpg
Image1531313010.326593.jpg
Image1531313027.334814.jpg
 
Fan cover binnen. En gemonteerd.
IMG_1512.JPG
IMG_1514.JPG


Ook een 2e kap voor de crawler is binnen.
Deze wordt ook fysiek bevestigd i.p.v. alleen met magneten. Deze kap mag beschadigen. De rode uitvoering is nodig als crawler een shelfqueen is.
IMG_1513.JPG
 
Zojuist magnetic body Mounts gekocht. Deze hebben 5 elektrische contacten. Body monteren zonder vervelende stekkers te moeten verwijderen[emoji106][emoji106][emoji106].

IMG_1523.JPG
 
Vanmiddag kwamen de magneet verbindingen binnen. Direct gemonteerd. Montage had nogal wat voeten in aarde. Leek makkelijker dan het uiteindelijk was. Er moest toch wel wat meer aangepast worden aan de bestaande situatie. Maar uiteindelijk naar volle tevredenheid gemonteerd. Op naar de volgende update.

IMG_1565.JPG
IMG_1566.JPG
IMG_1567.JPG


 
Nieuwe update onderweg.

Sway-bars voor en achter. Ook volledig afstelbaar. Deze voorkomen het overhellen van de carrosserie.

C6906D1B-D32E-4846-96BD-92EED3A2D200-23687-0000156BD3178971.jpeg
7087C107-01B2-454B-992C-936DCE5CA9D8-23687-0000156BFFE13E60.JPG
97E1FD9B-4B3E-4AF0-8203-2EA3B6249CAC-23687-0000156C1A58A40C.JPG


Zal met een week binnen zijn.

Gisteren ook nog even een nieuwe pit-koffer aangeschaft en ingericht.

We hadden een beetje ruimte tekort.

IMG_1569.JPG
IMG_1570.JPG
IMG_1571.JPG
IMG_1572.JPG


See you.
 
waarom maak je al je wagens zo zwaar met al dat alu ? dat komt de prestaties niet echt ten goede.
En buiten dat, bij een crash buigt het alu, waar het kunststof even buigt en terugveert. ;)
 
waarom maak je al je wagens zo zwaar met al dat alu ? dat komt de prestaties niet echt ten goede.
En buiten dat, bij een crash buigt het alu, waar het kunststof even buigt en terugveert. ;)

De crawler heeft juist voordeel van een zwaarder onderstel. De rustler heeft wel alu alleen de draagarmen en speciale breekpunten zijn wel kunststof gebleven. Zo breekt alleen het plastic en blijft het alu heel. Het alu heeft als voordeel dat er geen speling op zit en komt.
 
Back
Top