Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
al eens aan het kijken voor goede servos van kst en mks maar de meeste allemaal HV.
En da maakt ze niet echt geschikt voor mijn ontvangers.
Ik heb alleen futaba 7008SB ontvangers.
En met lagere spanning geven de servos minder tork en trager.
Probleem.
correctie: 8,4 voltGeen probleem lijkt mij, de 7008SB gaat tot 7.4 volt.
Topic starter komt uit Zichem, Belgisch Vlaams-Brabant. Maar desondanks veel plezier met je nieuwe kistGefeliciteerd, hopelijk zien wij jouwzelf en de kist snel op een clinic of wedstrijd verschijnen.
Topic starter komt uit Zichem, Belgisch Vlaams-Brabant. Maar desondanks veel plezier met je nieuwe kist
Kan je de KST aanraden, Bijvoorbeeld KST X10 mini (zeker voor flaps maar ook voor rolroeren) en de KST HS08 voor de romp. KST servo's zijn meestal in uitvoering voor liggende of staande montage.
Oei da merk ken ik zelfs niet,betrouwbaar of niet dus moeillijk te zeggen,Misschien is KingMax nog een alternatief, deze worden steeds vaker in F5J modellen gebruikt.
Dat is dus standaard zo.Had mailtje gestuurd naar reisenauwer maar geen reaktie op mijn vraag waarom reductie niet gemonteerd was.
er is mij een nieuwe prestige pk2 aangeboden servos mks ingebouwd en tenshock motor met reductie voor 2350 euro verzending inbegrepen.
Wat denken jullie hierover.