Nieuwe Fatshark Dominator lijn ( v2 en HD )

Zie op you tube veel dvr vidio,s is dat het beeld wat je kan verwachten als je de bril op hebt of is het beter of slechter kwa kwaliteit ?.
Geeft mij een betere indruk wat ik kan verwachten.

vindt het zelf beter in de bril uitzien
(komt waarschijnlijk ook dat je er vol tegen aan kijkt)

en hoe sneller je vliegt .. hoe sneller je glitch weg is :D

Dit is op 5.8/600mw (ImmersionRC)

DVR Beeld vanaf 1:05 min

>>> Dit is op 1.2 of 1.3 van Boris (800mw)

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn god volgens mij is de dvr voor jou een heel handige functie :D
Een achtbaan is niks bij ,bedankt voor de beelden en vond de dvr niet slecht kwa beeld.

nu al een update van electronicarc.com Status: Processing, will ship tomorrow
echt niet normaal hoe snel hun zijn met het versturen van iets.

Niet normaal? Voor de meeste westerse winkels is dezelfde dag verzenden (mits voor een bepaalde tijd besteld) de normaalste zaak. Dat is ook 1 van de dingen waar ze zich gelukkig nog mee kunnen onderscheiden tov de chinezen. :)

Edit: mocht je het niet weten, electronicarc zit in Spanje ;)

Niet normaal? Voor de meeste westerse winkels is dezelfde dag verzenden (mits voor een bepaalde tijd besteld) de normaalste zaak. Dat is ook 1 van de dingen waar ze zich gelukkig nog mee kunnen onderscheiden tov de chinezen. :)

Edit: mocht je het niet weten, electronicarc zit in Spanje ;)
Ja ik weet dat ze in Spanje zit maar vroeger toen ik daar wel een besteld duurde het allemaal wat langer

Triiiiiiiiiing!
Tisser joh?
De haaienboer!
Kom dan maar snel & rap boven.

Hij is er, de Dom. V2.2. Voorzien van ontvanger, headtracker en accu.
Dit alles keurig in dubbel gesealde verpakking.
Toen ik de HD in bestelling had moest ik de accu en de ontvanger er los bij bestellen, dus nu heb ik een nieuwe ontvanger over (niet nodig), en 2 accus, en dat is weer niet erg natuurlijk.
Ik heb wel rechts een -2 correctie nodig. Die zat ook bij deze bestelling. 8O
Brilletje op, LadyBird FPV aansteken en het kanaal opzoeken. Voor dit kleine kudtcameraatje een mooi scherp & kleurrijk beeld!
Schuiven met de oogafstandinstelling maakt bij mij bijna niets uit. Alleen beide op zijn kleinst wordt wat slechter, verder prima in orde. :worship:
Wel vreemd dat de deurposten via de bril maar opeens smaller zijn dan de LadyBird. :rolleyes:

Ik wou ook meteen het beeld van de GoPro zien. Daarvoor had ik een apart kabeltje meebesteld. Maar die past weer niet op de Immersion 600mW die ik ook meebesteld had voor op de QR-X350.
Ik ga nu maar even op kabeljacht.

Tot zover blij met dit mooie spul.

He Tom,

Wat mooi snel man.
Eindelijk is een beetje service van hobbyking.
Geen last gehad van de douane?

Je schrijft dat er een headtracker in zit, die hoort er niet in te zitten dus dat is wel apart.

Gister heb ik met gemengd gevoel mijn Dominator HD verkocht.
Ik wacht de bestelde dom v2 af, en als fatshark uitkomt met die nieuwe 40fov svga lenzen dan zet ik daar mijn zinnen op.

He Tom,

Wat mooi snel man.
Eindelijk is een beetje service van hobbyking.
Geen last gehad van de douane?

Je schrijft dat er een headtracker in zit, die hoort er niet in te zitten dus dat is wel apart.

Gister heb ik met gemengd gevoel mijn Dominator HD verkocht.
Ik wacht de bestelde dom v2 af, en als fatshark uitkomt met die nieuwe 40fov svga lenzen dan zet ik daar mijn zinnen op.
Volgens mij die accu ook niet, maar goed. Alleen nu een overbodige 5.8GHz zender!
HK heeft het anders dan normaal verstuurd. Bij uitlevering krijg je een trackingsnummer, maar ik kreeg een nummer dat verwees naar een Airwaybill nummer, verder stond er:

We are glad to inform you the parcel you ordered from Hobby King has arrived at our Europe hub
station. Your parcel was cleared from EU region by bulk declaration under one consolidated
shipment in order to minimize the clearance costs. Now your Parcel is ready for dispatch and
awaiting your payment to settle by Paypal as follows :
The total amount of EUR 36.02 which is inclusive of any duty and VAT charge if applicable.
( Attached file for the AWB copy and the receipt for your reference)
You have no need to pay additional VAT or duties in your own countries as your parcel was finished
custom clearance in EU region.
All VAT charge needs to be paid within 7 days as Free storage charge only for 7 working
days only and Money request will be sent to you via Papal for your payment at the same time.
Our Paypal account is support@scsexpress.com https://www.paypal.com
Once we have received payment confirmation from Paypal, our EU Hub station will arrange your parcel
to be delivered to you by GLS or DPD service within 3-4 working days. You can track the further
shipping details and status from our web site at SCSExpress by using our Airwaybill number
quoted above after your payment has been confirmed and accepted on next working day afternoon.

Ik heb dit nog nooit gehad. Uiteindelijk bleek dat de handel in de UK ligt.
Volgens het later gekregen trackingsnummer ligt het er nu nog. :rolling:

Zou het niet kunnen zijn dat je voor de dom hd destijds voor snelle shipping hebt gekozen?

Dan hebben ze je order misschien omgezet en de v2 snel uitgestuurd?
Was het etui nog wel geseald?
Het is bijna ongeloofwaardig dat die headtracker erin zit. Die kost 115 usd !!

Of je krijgt achteraf nog een rekening, dat zou wat zijn zeg.

Mijn v2 is gister pas feitelijk verstuurd naar NL, zal dus nog wel een week of 2 duren helaas.

Na lang wikken en wegen dacht ik rationeel ach de attitude bevalt best en een 35 fov heb ik al dus voorlopig niks anders nodig.
Wat meningen gepeild en dacht nee nog niks aanschaffen.
Toch vandaag de v2.2 maar besteld :D
Is vandaag al verzonden.
Volgens mij heb ik last van verslavings verschijnselen :rolleyes:,zou anders niet weten wat er met mij aan de hand is :p
Herkend iemand deze symptomen bij zich zelf :yes:
Kan wel mooi als hij binnen is de attitude er mee vergelijken ben zeer benieuwd ,of het de aankoop waard is geweest.

Laatst bewerkt:
Zou het niet kunnen zijn dat je voor de dom hd destijds voor snelle shipping hebt gekozen?

Dan hebben ze je order misschien omgezet en de v2 snel uitgestuurd?
Was het etui nog wel geseald?
Het is bijna ongeloofwaardig dat die headtracker erin zit. Die kost 115 usd !!

Of je krijgt achteraf nog een rekening, dat zou wat zijn zeg.

Mijn v2 is gister pas feitelijk verstuurd naar NL, zal dus nog wel een week of 2 duren helaas.
Mijn originele bestelling was voor normaal langzaam transport.
Zowel de doos als etui waren geseald!
Misschien dat ik die headtracker ooit nog ga gebruiken. Als er een rekening komt ben ik plotseloos heel erg haast ontzettend blut!
De laatste drie leveringen van HK (China) had ik allemaal met een week. Geen douane & snel.

Na lang wikken en wegen dacht ik rationeel ach de attitude bevalt best en een 35 fov heb ik al dus voorlopig niks anders nodig.
Wat meningen gepeild en dacht nee nog niks aanschaffen.
...........
Volgens mij heb ik last van verslavings verschijnselen :rolleyes:,................ :p
Herkend iemand deze symptomen bij zich zelf :yes:
...............
Ja, dat herken ik. Ik heb daar pillen voor. :yes:
Die kan je bij mij verkrijgen voor €50 per stuk, 3X daags in te nemen voor 5 jaar, te beginnen in 2012. :teacher::hammer:
Probleem is dat ze niet schijnen te werken. :nooo:

Nou hou ze maar dan dan is mijn verslaving nog goedkoper:D
Denk dat er geen therapie voor is accepteren dat je hebt denk ik maar :rolleyes:rolleyes:
Zag op ups morgen bezorging maar staat nu weer op dinsdag oeps .
Dus nog even geduld hebben :(

Zo te zien krijgt iedereen die een nieuwe V2 bij Electronicarc besteld hem vrij snel geleverd.

Electronicarc heeft mijn "oude" v2 op 3 september ontvangen, maar heb nogsteeds geen daadwerkelijke bevestiging mogen ontvangen dat ik de nieuwe ga ontvangen. behalve dan eindeloze mails van "sorry for the delay will ship next week" en dat hoor ik nu al bijna een maand.

van Greg van Fatshark heb ik te horen gekregen dat hij 50 nieuwe heeft ontvangen, maar blijkbaar gaan deze eerst naar de mensen die bij hem een nieuwe v2 hebben gekocht.

best frustrerend, maar je doet er helaas niks tegen.

Nou die mij is binnen erg snel dus ,ps hoe kan ik zien of ik de v2.2 heb gekregen,dacht dat er een sticker van 2.2 op zou zitten?
Nu de accu laden .

Nou die mij is binnen erg snel dus ,ps hoe kan ik zien of ik de v2.2 heb gekregen,dacht dat er een sticker van 2.2 op zou zitten?
Nu de accu laden .
Dat kan je zien aan de zwarte rand rond de lens. Als hij schuin naar de (plastic) lens loopt heb je de V2.2. Is die recht dan is het de V2, maar die wordt niet meer geleverd.

Back