Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nou niet gevlogen maar buiten even getest de v2.2 is inderdaad iets scherper en wat vollere kleuren ,maar had er misschien iets meer van verwacht.
De dvr functie snap ik geen hout van ,maar moet de gebruiksaanwijzing maar eens rustig lezen.
Het is misschien te kort om te zeggen is het de aanschaf voor mij waard geweest ,op dit moment twijfel ik daar over .
Maar vind het fpv vliegen prachtig en wil het beste dus een lichte verbetering is mee genomen.
Zal binnenkort vliegen en misschien verander ik van mening.
Zet mijn attitude nog niet te koop
Yamaha man. Die dvr kun je met de rechter knuppel bedienen. Is heel simpel. Ingedrukt houden een paar sec om aan te zetten en dqn kun je meteen opnemen. Dan weer een paar sec indrukken om dvr menu te krijgen, maae moet je module uitzetten met schakelaar. Dat ding is goud waard met zoeken.
Maar attitude vs v2. Het is beste te beschrijven met dat je beeld in een viskom was en nu haal je het beeld eruit .
Boris ik ben je weer heel dankbaar zat hier te v...........n
De schakelaar stond nog op on ,ben te ongeduldig nu.
Maar het werkt nu gelukkig
Zal misschien morgen even vliegen en kijken hoe het gaat .
Ps enig idee wat 20min dvr aan gb neemt,heb nog een 2 gb kaartje hier liggen maar zal vast wel niet genoeg zijn .
Update kijk net in de manual 6mb per sec 360 mb per minuut ,ehhh nee gaat lukken
Ps stond wel versteld van de verzendtijd gisteren besteld en vandaag via ups in huis uit spanje.
yamahaman, ik ben heel benieuwd naar je ervaring van deze bril t.o.v de Attitude. Ik heb net via dit forum een Attitude gekocht dus hoop eigenlijk te horen dat het beeld van de Attitude zo slecht nog niet is. Mocht er toch een groot verschil zijn...... dan maar aardig doen tegen Sinterklaas denk ik
:Hoi kan nog niet echt een oordeel geven heb even vergeleken maar niet gevlogen nog.
het beeld van de v2 is wel wat scherper en de kleuren vond ik mooier.
En nu ik weet hoe de dvr werkt een handige functie bij lost quadcopter
Vind het nu toch een verbetering .
Het is even een uitgave maar nog meer genieten van onze mooie hobby is ook wat waard.
Nog geen wow gevoel maar hopelijk komt dat bij het vliegen.
Mijn test van de Dominator V2.2 Heerlijk! Al laat het dvr beeld maar een fractie zien van de kwaliteit vh echte beeld. De gopro leeg halverwege dus alleen DVR beeld op het eind.
Hmm, daar weet ik eigenlijk niet zoveel vanaf.
Ik vlieg altijd met een gewone FPV cam en de mobius ernaast.
Daar heb je alleen maar plus, min en video.