Nieuwe futaba zender

@Jan,
Kun jij niet onder het mom van technische kennis/vaardigheden op doen zo'n ding in bruikleen krijgen :lol:

Kun je hier een verslag maken hoe geweldig (of niet) de zender is

Corrien zei:
Een zeer belangrijk regeltje: The 14MZ can also transmit in 1024 PCM and FM/PPM.
Gelukkig zijn ze dus zo slim geweest om er voor te zorgen, dat je al je ontvangers kunt blijven gebruiken.

De vraag is dan wel of je dan optimaal gebruik maakt van de zender. Wat wel weer erg meevalt zijn de afmetingen van de ontvanger (als die maten in mm's klopen, USA kwaaltje). Ik hadt verwacht dat ie veel groter was, en daardoor lastig toe te passen in de wat minder ruimere omgevingen.

Switch Customizing, hmmmm :P :P ze hebben toch naar Multiplex gekeken.

Rick

jaap zei:
Kun jij niet onder het mom van technische kennis/vaardigheden op doen zo'n ding in bruikleen krijgen :lol:
Wij hebben vanuit Nederland al laten weten, dat zowel de vertegenwoordiger als de servicedienst zo'n zender beslist nodig zullen hebben om de werkzaamheden in de toekomst enigszins naar behoren te kunnen uitvoeren. Bruikleen voor onbeperkte tijd leek ons wel een goed voorstel :D . In Duitsland vinden ze tot nu toe van niet ( :cry: ), maar wij zijn erg goed in zeuren en bedelen, dus wie weet... :roll:.

Jij ook al? :D

Delcam zei:
Wat mij werkelijk interesseert is hoe ze dit allemaal binnen een bandbreedte van 10 kHz krijgen. Nog steeds dezelde FM modulatie of een moderenere vorm???....en dat zal jou ongetwijfeld ook interesseren.

Modemtechnieken, 4 kwadrant modulatie

wat dacht je van deze
fx-40
afb16247.jpg

ik dacht rond de 2800euro
prachtig toch echt een hebben dinge,tje :bye:
bij robbe op de site staan ze ook

Back