Nieuwe Heli kopen

Ik bedoelde niet dat je een 700E moet kopen. Die is duur idd. Wat ik bedoelde is dat je beter voor een gerenomeerd merk kan gaan.

Er zijn hier genoeg mensen die je echt wel een goede tweede hands kunnen verkopen en je er ook bij willen helpen.

Een Trex 450 lijkt me een ideale heli om mee te beginnen gezien je budget.

1 Blade 450 3D
1 Spektrum DX6i
1 Lipo 11,1V 2200 mAh
1 Graupner Ultramat 10 universeel lader

Kom ik op nog geen 500 EUR.

Ik bedoelde niet dat je een 700E moet kopen. Een Trex 450 lijkt me een ideale heli om mee te beginnen gezien je budget.
snap het wel,
ook als je verder wild gaan, alltijd onderdelen en quality verkrijkbar,
mijn merken Align en Vario,
Uwe

Ja is moeilijk wat je wilt he
Ik zit ook met dat probleem.
Twijfel tussen een 2de hands compass 6 of 7.
Of een nieuwe trex 550.
Der is zoveel moois te verkrijgen dat het niet makkelijk is.

Hoi Kawa,
ik tweifelte ook of ik een 550 , 600 of 700 zou kopen (nieuw),
outeindelijk koop ik de 700 fbl T Rex, goed duur, maar noit meer gezuur, dat de Heli te klein is, ik zelf hou niet van 2. hands, ofwel ik een 450er en 2 250er te koop heb.
Gr. Uwe

Ik heb een Align 450 pro met DX6i klaar staan bij iemand. Nog nooit gevlogen. Moet alleen nog even mijn oude heli verkopen anders gaat mijn vrouw stijgeren... :p

Nee ik ben niet echt een kenner.
Meer zoekend naar een super heli
Maar is het niet zo dat de regelaar vrij ligt is.
En jammer dat er geen vbar opzit. Maar dat is natuurlijk ieder zijn keuze.
ik twijfel dus ook of ik een bod doe op die compass of een nieuwe trex 550 koop.
Die heli is tenslotte een compass en er zit veel bij.
Kun jij me hier mee helpen ?
B.v.d.

Wat verlang je van je heli dan?
Die regelaar is gewoon standaard,vliegt verders ok,niet vergelijkbaar met YGE of Kontronik maar gewoon ok. Servo's vliegen hele volkstammen mee,beastx is niet aan te slepen,wr bec is top dus zeg het maar.
Ik hoef de keuze niet te maken dus koop wat je mooi vind maar een trx 550 of 6hv? Zou voor mij geen keuze zijn....

Ja de compass is gewoon helemaal te gek.
Maar ik ben zo bang ellende te kopen.
Ik ben nog zeer beginnend dus een crash zit er echt wel in
Maar ik zou er maar een hekel aan hebben dat de regelaar het gaat begeven ofzo.
Ik vind het wel een mooie heli.
Maar en bang met 2de hands

Hoi Kawa,
beslissing gevonden ?
kijk eens in discussie dagelijks heli beslommering
(mijn T Rex 700 is thuis),
Uwe

550 of een 6HV?... heb een 550 gehad. En een 6hv is geen concurrentie voor een 550. Die verbleekt bij een 6 HV naar mijn mening. Zoveel mooier, sierlijker en degelijker!

Verkijk je niet op 2dehands, eigenlijk koop je iemand anders zijn "zooi". Ik had ook een mooi koopje gedaan 2dehands hier, maar ondertussen zitten er toch al serieus wat euro's in die ik gewoon moest vervangen omdat ze versleten waren.

Erg kort door de bocht en zegt eigenlijk meer over het gebrek aan jouw technisch inzicht betreffende het bepalen in welke conditie een heli verkeerd ;)

Verkijk je niet op 2dehands, eigenlijk koop je iemand anders zijn "zooi". Ik had ook een mooi koopje gedaan 2dehands hier, maar ondertussen zitten er toch al serieus wat euro's in die ik gewoon moest vervangen omdat ze versleten waren.

Erg kort door de bocht en zegt eigenlijk meer over het gebrek aan jouw technisch inzicht betreffende het bepalen in welke conditie een heli verkeerd.

Tenzij jij bij de slimmerikken hoort die een heli overneemt en em via de post op laat sturen en er maar vanuit gaat dat de verkoper goudeerlijk is.

Een goede 2e hands hoeft nog steeds geen koopje te zijn. En als het te goed klinkt om waar te zijn.... dan is dat vaak ook zo ;)

Het is vrij simpel,heb je er geen verstand van dan moet je er met je vingers vanaf blijven,dan brand je ze ook niet. Of iemand meenemen die weet waar hij op moet letten.

Ja daar heb je ook weer gelijk in.
Ik heb er een nachtje over geslapen
En besloten toch te reageren want dit is uiteindelijk wel wat ik graag wil.
Heb ook al een reactie terug gehad
Maar deze man kan hem niet voorvliegen.
Dus helaas moet ik hem laten staan.
Jammer.

Back