Nieuwe Little serie van Sky-Hero

FGR, ik heb vd week speciale plaatjes laten snijden voor deze 10mm klemmen zoals je hierboven laat zien. Speciaal voor de Zenmuse GoPro gimbal en ook voor andere zaken zoals Vtx-en etc. Zal zsm wat foto's posten.

Ik had alleen het plaatje nodig wat op de Zenmuse puntjes van de SHL past om dat 450 gear vast te zetten, en voor 5 euro incl. versturen was ik zo klaar met bestellen, duurt zoals meestal wel een week of 2-3 voor het er is.
Ben benieuwd, het is altijd makkelijk als er meer op/aan kan.

Zodra die van mij helemaal naar men zin is gaat het de deur uit.
Ga er 1 bouwen met naze32 en fpv gear , zonder zenmuse en zonder naza , kan niet wennen aan Fpv vliegen met naza!!
De middag op atti gevlogen , leek net alsof er een handrem opstond :)

Gaaf die Kongcopter van Hobbyking.
En voor die centen!!!
Helaas nog niet verkrijgbaar in het EU-Warehouse

Ja duur is het niet en ook best een leuk frame als je een dergelijk model leuk vind, het duurt wat langer voor je het in huis hebt maar het is nu toch niet dagelijks weer om te vliegen dus.. Mijn Q700 is ook 3 weken onderweg geweest..:bye:

Zodra die van mij helemaal naar men zin is gaat het de deur uit.
Ga er 1 bouwen met naze32 en fpv gear , zonder zenmuse en zonder naza , kan niet wennen aan Fpv vliegen met naza!!
De middag op atti gevlogen , leek net alsof er een handrem opstond :)

LOL, ja het is geen mini-racer, maar wel leuk.

Ik ga ook eerst ff met de Naza vliegen en dan een Naze erop, ik heb de adapter al bij HK besteld, dan even een paar schroefjes los en deze met een naze erop, of een X8 SHL, maar dat wil ik eerst eens zien hoe dat vliegt.

67378.jpg

https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=67378

Gaaf die Kongcopter van Hobbycity.
En voor die centen!!!
Helaas nog niet verkrijgbaar in het EU-Warehouse

Ik heb m gehad. Leuk ding, maar je moet wel rekening mee houden dat ie kwalitatief niet super is:
- de armklemmen op het frame breken heel snel. Ik heb ze vervangen door 25mm klemmen van tarot;
- de plastic delen sluiten niet goed aan op de armen. Je moet eerst wat tape om de armen wikkelen, wi je de armen goed vast zetten.

De kongcopter is ook vrij zwaar. Je kunt beter direct de 550 bestellen, dan passen er makkelijk 12" props op.

Over kwaliteit van het frame van de SHL, deze is super, enkel de kap daar zijn veel klachten over, die komen aan met scheuren er in of zijn niet symmetrisch gesneden aan de voorzijde en bij sommige klopt de afstand niet van het bevestigingspunt achter.

Ik begrijp niet dat ze die niet van abs of lexan maken, de Trooper serie heeft deze namelijk wel en daar kan je veel meer me doen dan de van SH zoals airbrushen, bijna dubbelvouwen zonder schade enz.

Ik hou de site van RCTimer in de gaten, want daar zijn ze al bezig met het product, dus dat is straks een mooie bron voor goedkope en soms betere reserve onderdelen voor de mijne. :yes:

Ik denk dat de Trooper 450 Little ook veel voordeliger zal zijn, ergens in dezelfde prijsklasse als die kong serie hierboven, dan heb je een mooi frame met een top kap voor een Aldi prijsje. :rolling:

Vliegtijd is 9.5 min met een 5000mah 4s

Full loaded!!

Geen props meer in beeld, en vliegt zo strak als een xquad!!!

Ben er heel blij mee!

Zo, net nog ff alle modes en instellingen voor de naza gedaan en het landingsgestel juist ingesteld, verder nog even aan de Trooper gewerkt, nu maar even Zzzzz :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Afro werkt gewoon niet met de nieuwe cobra motoren ( 2000Kv en 950 Kv)
Gerard heeft zijn 2000Kv's verbrand icm afro esc's , ik zou het niet riskeren , je kan ze wel gebruiken op tigers!

Cobra's eraf en een setje nieuwe Tigers erop, check, klaar. :banana: :proost:

Leuk filmpje.
Ziet er allemaal gelikt uit.
Op 1 ding na:
Wellicht zit ik er naast........maar ik mis toch echt vermogen in dat apparaat!!!!
Het vliegt stabiel!!
Het ziet er gelikt uit!!
Maar ze klinkt als die meneer uit het filmpje op het gas gaat als een Fiat Panda met klein schijt motortje.
No power at all.

Of vinden jullie mij nou een zeikerd secu miemel??

Ik kan niet zien hoever het gas opengetrokken wordt.
Het ding is behoorlijk zwaar!
Ik denk niet dat je dit vergelijken kan met een licht ding met propellers met een lage spoed.
De gebruikte accu staat bekend als 1 die snel instort.

No crazy flying here...it was the first time in the air! This 4S powered quad was built using......
Hij doet het dus vrij rustig aan.;)

AUW 1290g (GPS, bluetooth, no camera or FPV equipment)
Het complete frame weegt bij hem 1.29kg, verder is er nog niets getuned en hij vliegt met stock PID's met cleanflight en gps er op, alt hold werkt redelijk goed, enkel met rth was het nog niets.:D

Ook bij die esc's heb ik wat twijfels, die klinken een beetje raar:

Cobra 2217 950kv
Rotorgeeks 30A BLHeli ESCs running in damped :confused: mode.
HQ 10x4.5 MR
Naze32
FrSKY D4R-II

Back