Nieuwe Little serie van Sky-Hero

Vandaag mijn steuntje voor op de Taranis ontvangen om mijn Flysight FPV scherm op de zender te zetten, en ik moet zeggen, het past perfect..:D

Dat past inderdaad perfect. Ik heb het steuntje ook op de PH2 zender met dat scherm. En net voldoende hoog zodat je de knuppels nog goed kunt bedienen.

Inderdaad, voor die paar euro is het een leuke aankoop, er was vraag naar een andere foto van de zijkant, bij deze.

CNC Aluminum Alloy FPV Monitor Mounting Bracket for Transmi 4 Colors for Choose | eBay

$_1.JPG

21557_3_2.jpg

Holey Smoke.................
240 euro voor een kaal Frame!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En..........32 euro verzendkosten............
Of zit ik daar nou zwaar naast?
Volgens mij niet.
Wel wat absurd hoor!!!
Sterker nog.........dit gaat echt helemaal nergens meer over.
Kannonne zeg!!!
Alsof je 30.000 euro gaat betalen voor een Fiat Panda die potdomme 8.000 euro werkelijk waard is.

Holey Smoke.................
240 euro voor een kaal Frame!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En..........32 euro verzendkosten............
Of zit ik daar nou zwaar naast?
Volgens mij niet.
Wel wat absurd hoor!!!
Sterker nog.........dit gaat echt helemaal nergens meer over.
Kannonne zeg!!!

Per kilo is hij wel voordelig hoor! :mrgreen::rolling:

Tja, op eBay wordt veel aangetekend verstuurd ivm fraude, mede daardoor zijn die verzendkosten vanuit de UK zo hoog, maar inderdaad is hij zoals ik al eerder melde vrij duur, het is maar hoeveel haast je hebt, als er weer problemen zijn zoals bij de 1e batch...:rolleyes:

Ja inderdaad, vind experimenten altijd interessant, maar of het nou goed gaat vliegen. :confused:

Ik wacht wel tot er een filmpje van komt, en dan nog zet ik zeker niet die lengte armen erop, dan pak ik mijn Trooper 700 wel gewoon. ;)

Gisteren een setje "ogen" besteld, dan kan ze zien waar ze heen moet... :rolling:

En ik denk dat ik er deze kleur op ga zetten, erg makkelijk zoeken in het gras/bos dan..:cool:

De eigenaar van Sky-Hero heeft voor een Naza controller voor het SHL frame "hard FPV setting" op Facebook geplaatst, geen idee wat er gaat gebeuren met deze settings, ik zet ze er het weekend wel eens in en kijk wat er gaat gebeuren. :rolling:

Zijn tip:

180 180 200 250 220 220

You wil be suprised....

Te testen op eigen risico, don't blame the messenger.. :-)

Ja ik heb ze ook nog nooit zo gezien, ik kijk het weekend wel, wat deze trouwens van plan is met die prop.. :confused: :mrgreen:

Ik heb hem gevraag wat het resultaat van die settings zou moeten zijn:

Yves Skyhero Really responsive and really sharp not ideal for smooth video but a good fun to fly with...
10703507_10205104289909896_4381770790268111212_n.jpg

Ja dat is de reguliere prijs (219 euro) die SH verkopers ook aan moeten houden, er is er (nog) 1 op voorraad, dus wie er over denkt.......;)

Ik zit er ook over te denken om deze motoropstelling eens te proberen, zo is het ook wel apart.:eek:

Back