Nieuwe mylaps

Op de Mylaps site kan (kon) je meerdere transponders onder je naam registreren, dus dat is ook het grootste probleem niet, binnen RCM wedstrijden, is het ook geen groot probleem om een nummer te wijzigen, dus ik zie het grote probleem niet om aan "nummerbehoud" te moeten doen.

Martin,

Ik weet dat het nu kan.....in mijn bericht stond ook "zes jaar geleden"......toen kon het niet, bestond er geen myrcm en moest je dus elke wedstrijd opnieuw je nummer opgeven, dan is nummerbehoud wel fijn. Anno 2013 staan de zaken er idd anders voor, het enige wat ik liet weten is dat is zes jaar geleden wel een kloon bij de concurrent MOEST laten maken om mijn nummer nog te blijven gebruiken.....

Maargoed, op dit moment werken allebei mijn transponders goed op de nieuwe MyLaps en hoop ik alleen dat er snel weer een overzicht van de circuits komt, zodat je centraal kan kijken wat je mederacers doen....Dat mist men toch wel het meest als ik zo de reacties gisteren hoorde!

Keep up the good work ;-)

krijg met geen mogelijkheid de rondetijden in practice op mijn Android 4.1.2 telefoon (samsung s3). Inlog scherm lukt, dan opent het hoofdscherm weer maar kan niet 'klikken' op results en dan 'practice' ;-(

Martin,

Ik weet dat het nu kan.....in mijn bericht stond ook "zes jaar geleden"......

Klopt, is ook zo, maakt ook niet uit.

Als ik het goed begrepen heb, willen ze (een deel) van de oude site weer beschikbaar maken, ofzoiets.
Hoe precies boeit me niet, als ik maar inderdaad weer gewoon een overzicht zie zoals we gewend waren. :p

Oh, dus je hebt het helemaal niet gevonden!...
Maar gekregen van John de bedrijfsspion! :mrgreen:

Maar gelukkig hebben we weer een stukje oude functionaliteit terug.

Het is ongelofelijk maar hij doet het nu... alleen kan ik niet zien welke transponder welke auto is... ik het gister met 2 auto's gereden maar kan alleen aan de tijden zien welke welke is..

Weet iemand dit.?

Het is ongelofelijk maar hij doet het nu... alleen kan ik niet zien welke transponder welke auto is... ik het gister met 2 auto's gereden maar kan alleen aan de tijden zien welke welke is..

Weet iemand dit.?

Ik zie toch echt "Stephan B" en "Stephan Cobra GT" en als je op een klikt staat je transpondernummer bovenaan.....

Back