M7H
Forum veteraan
Ja op het algemene overzicht maar als ik inlog zie ik dat niet
Ja, en dus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja op het algemene overzicht maar als ik inlog zie ik dat niet
dus dan weet ik toch nie welke welke is... ken al du nummer toch niet uit mijn hoofd...Ja, en dus?
dus dan weet ik toch nie welke welke is... ken al du nummer toch niet uit mijn hoofd...
Ja dat snap ik, maar je hoeft ook helemaal niet meer in te loggen om tijden te zien. snap dat nouw is....
En de Namen "Stephan B" en "Stephan Cobra GT" heb je zelf in het oude systeem aan die transponders gehangen, en volgens mij zelfs dan met 2 aparte accounts.....
Met de migratie is zeker niet alles goed overgenomen, en moeten we het voorlopig er maar ff zo mee doen. Er is echt wel inmiddels bekend wat er allemaal niet goed is gegaan, en we zullen gewoon geduld moeten hebben tot alles weer helemaal perfect werkt.
Maar de essentie, dat je je tijden kunt zien, dat werkt, dus prima toch?
Gewoon lekker niet inloggen, nergens voor nodig.
Dat Jullie je tijden kunnen zien...(Amca en Mach)
Onze baan Real80 is in de verste verte niet te zien! ik rijd dus al een week "blind"
toch RCM easy weer eens op de pc zetten en aanslingeren..
Heb je nog een link naar de oude omgeving van real 80? Kijk dan in de adresbalk wat het track ID is. Klik dan op de werkende link van MACH of AMCA en verander in de adresbalk het track ID. misschien werk dat....
Het is gelukt een link via een handig clublid .
via Mylaps nul support of reactie :sleeping:. op onze mails.
maar goed het is gelukt.
MYLAPS Results Real80
Blijft wel raar dat ze eerst een nieuwe site introduceren en daarna alles omgezet moet worden.