Circuit Krommenie - Zondag 6 Juli 2014
Testen met de Rebuild Sandmaster ging helaas niet door.
De afstelling pinion-Spurgear was op het oog goed maar de
motorschroef in de afstelsleuf stond op de maximale stand.
Onder belasting ratelde de pinion over de spurgear.
De 25 tands pinion zal dus moeten worden vervangen voor een grotere
zodat er meer ruimte is in de motorafstelling t.a.v. de tandwielen.
Wel even Sandmaster foto's gemaakt in zijn natuurlijke omgeving.
En de Slash weer even uitgelaten.
Even ter aandachtvestiging.
Als het niet correct is zal John het wel wijzigen.
Bij het verlaten van het terrein verdraai dan even de cijfercode zodat die niet meer op de goede code staat.
Testen met de Rebuild Sandmaster ging helaas niet door.
De afstelling pinion-Spurgear was op het oog goed maar de
motorschroef in de afstelsleuf stond op de maximale stand.
Onder belasting ratelde de pinion over de spurgear.
De 25 tands pinion zal dus moeten worden vervangen voor een grotere
zodat er meer ruimte is in de motorafstelling t.a.v. de tandwielen.
Wel even Sandmaster foto's gemaakt in zijn natuurlijke omgeving.
En de Slash weer even uitgelaten.



Even ter aandachtvestiging.
Als het niet correct is zal John het wel wijzigen.
Bij het verlaten van het terrein verdraai dan even de cijfercode zodat die niet meer op de goede code staat.
Laatst bewerkt door een moderator: