nieuwe offroadbaan krommenie

Er schijnt nog een stukje te liggen. Maar verders is het een verloren zaak. Binnenkort gaan ze huizen bouwen. Kan het wel gaan restaureren, maar als ze er weer bij moeten kan je weer opnieuw beginnen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het slot en sleutelkluisje heb ik verwijderd. Vanaf nu is er vrije doorgang. Er kan nog gereden worden. De baan is wat beschadigt, maar de rondjes kan nog gereden worden. Dave en ik stoppen ermee.

Jullie beiden in elk geval geweldig bedankt voor het initiatief om
dat circuit te maken. Heb er al diverse uren plezier gehad :D

Zal er af en toe toch nog heen gaan zolang een gedeelte nog bruikbaar is.

Je hebt gelijk Cor. Jij ook bedankt voor jou aanwezigheid. We hebben ons vermaakt. Daar ging het om.

Vandaag, 31 Oktober 2014, even in Krommenie gekeken tijdens een motorrit.
De baan ligt er weer goed bij. Dus we kunnen weer rijden in de regio. :D :D :D

Het gaashek links van de hoofdingang staat open dus je kan er op komen.

krom1.jpg

krom2.jpg

Vet gaaf baantje john jak!!!! Dat heb je mooi gemaakt petje af
heb er vandaag lekker gereden jammer dat er niemand kwam rijden

gr tim

Even een vraagje,heb je al genoeg rijders om een club op te richten?
En kan ik daar ook met een 1op 12 rijden?

Gewoon proberen.
Het is niet mogelijk om een club op te richten. Over een jaar kan het weg zijn ivm nieuwe nieuwbouw wijk. Dus geniet ervan nu het nog kan.

Ik was er vandaag, en alles is overgroeid. Maar aangezien er voorlopig niet gebouwd gaat worden, lijkt het me leuk om de baan weer gangbaar te maken. Is dat een leuk idee?

Edit: Nou, het enthousiasme spat ervan af. Ik ben er weer geweest. Vrij kansloos daar. Het oude honkbalveld ten noorden van het sportveld is wel gaaf om te rijden. Ik ga kijken wat de mogelijkheden zijn voor een baan en een club.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet precies waar de baan zich heeft bevonden maar is denk ik bij de badminton vereniging op dat grote stuk braakliggend grasveld? Ben daar net even wezen kijken maar heb geen idee of dat de plek is

Back