I
icewim
Guest
Hoi; ik heb net een hpi rs4 nitro3 rtr gekocht en kreeg er een dodge stratus kap bij. Mooi hoor, maar helemaal onbespoten en onuitgeknipt......
Nu weet ik al dat ik met mijn ongeduld dit zwaar ga vernaggelen
Er zitten witte stickers bij ter grootte van de ramen; ik neem aan (zit geen beschijving bij) dat die op de binnenzijde moeten als je gaat spuiten?
Maar dan krijg je ze er toch niet meer af als de lak opgedroogt is?
Hoe kan ik het beste de wielkasten enzo eruit halen? Scherp mesje gewoon?
Verder zag ik in eenavatar hier iemand die had zijn auto zwart en een rode streep over het midden; hoe doe je zoiets dan?
Van binnenuit de kap spuiten wist ik, maar maakt het ook uit welke soort je gebruikt? Ik kan behoorlijk goedkoop aan spuitbusjes normale autolak komen namelijk en dacht dat er wel even op te gaan spuiten? Of is dat een afrader?
Iedereen alvast bedankt voor de moeite!
Edit; ik heb ff rondgekeken, maar ik zie best wel veel auto's met meerdere kleuren....dat wil ik ook 8)
Dus wie heeft er nog tips? :idea:
Alvast bedankt!
Nu weet ik al dat ik met mijn ongeduld dit zwaar ga vernaggelen

Er zitten witte stickers bij ter grootte van de ramen; ik neem aan (zit geen beschijving bij) dat die op de binnenzijde moeten als je gaat spuiten?
Maar dan krijg je ze er toch niet meer af als de lak opgedroogt is?
Hoe kan ik het beste de wielkasten enzo eruit halen? Scherp mesje gewoon?
Verder zag ik in eenavatar hier iemand die had zijn auto zwart en een rode streep over het midden; hoe doe je zoiets dan?
Van binnenuit de kap spuiten wist ik, maar maakt het ook uit welke soort je gebruikt? Ik kan behoorlijk goedkoop aan spuitbusjes normale autolak komen namelijk en dacht dat er wel even op te gaan spuiten? Of is dat een afrader?
Iedereen alvast bedankt voor de moeite!
Edit; ik heb ff rondgekeken, maar ik zie best wel veel auto's met meerdere kleuren....dat wil ik ook 8)
Dus wie heeft er nog tips? :idea:
Alvast bedankt!