Nieuwe OSD

Heb je die storingen ook nog als je het gas dicht zet en zweeft ? Waren ze er al voor je de osd had of merk je ze nu pas omdat je een osd hebt en vroeger nooit zo ver weg ging ?

Maar de antennedraad los laten hangen, komt ie dan niet in de prop bij een roll of looping ??

Het lijkt er op dat het geen interferentie is met de videozender hoewel deze niet ver van de ontvanger vandaan zit heb ik er ook met de videozender uit last van.

Post eens wat foto's? Dan kunnen we beter inschatten hoe of wat, anders blijft 't een beetje giswerk.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Ja deze zijn er ook als ik zweef, ja ook voordat ik de osd gebruikte had ik hier al last van (rangecheck op de grond) Ontvanger heb ik inmiddels vervangen door nog een RP8D1 maar nog steeds dezelfde problemen. Hoop niet dat het de zendmodule is. Ga volgende keer de tip van Remy eens proberen en mijn antenne verticaal laten hangen.

Hopelijk lost dat iets op.

Zo gooi ik nog wel eens de Rookie van een FPV vriend wat lomp weg, waardoor de antenne een enkele keer om de staart heen draait. Je merkt direct dat je "glitches"krijgt bij een meter op 500. Wanneer de antenne recht naar beneden hangt heb je nergens last van. Maargoed, da's per kist verschillend. De een zweert erbij, de ander vind het onzin.
Ik zweer erbij:).

Hallo Vlieglui,
Heeft iemand ervaring met de fy-31-ap in combinatie met hornet osd?
Heb het hele spul aan gesloten, nu is mijn zender waarschijnlijk stuk.
Komt zo; de zender is een boscam 5.8 ghz 12V heb een camera fatshark 420 op 5V.
Nu heb ik van de currend sensor 5V afgetakt om mijn camera te voeden, werkt prima.
Heb de gele draad rechtstreeks op de gele draad van de zender aangesloten is immers alleen maar een video signaaltje. Toch is mijn zender stuk. begrijp het niet. Wat mij opvalt is dat de hornet ook erg heet wordt, is dit wel goed?
Tevens heb ik de gps mod. voor het raam gelegd, maar geen enkele sataliet!
Als iemand hier ervaring mee heeft? Ik hoor het graag!
MVG
Johnny,

Heb inmiddels al enkele maanden een EzOSD van ImmersionRC in bestelling staan maar deze is na meerdere beloftes helaas nog steeds niet geleverd.

Omdat het seizoen al een beetje op z'n eind begint te lopen zou ik toch echt nog een stukje willen gaan vliegen met OSD. Zou van de mensen die al met OSD vliegen dan ook graag wat advies willen betreft de vervangende OSD.

Mijn keuze op dit moment zou de EagleTree zijn omdat deze volledig naar eigen hand in te stellen is. Echter hoor ik hierover ook veel negatiefs betreft het aansluiten en aan de praat krijgen van het ding.

Ik hoor het graag van jullie.

M.v.g. Dave.

Dave Donkers denk ik?

hallo ik ben Lennart van Maarseveen van MVC otto lilienthal in soest (ik heb je wel eens gesproken daar over FPV) ik heb zelf 5 dagen geleden mijn Cyclops CE osd binnen en hij doet t goed als je weer eens tijd hebt stuur dan een mailtje wanneer je langs komt dan zal ik mijn FPV spullen ook meenemen K heb 900mHz 200mw met 420 tvl sony ccd met een zelfgemaakte Dipole antenne en dus de Cyclops CE osd

ik hoop op een reactie.

Groeten Lennart

Back