Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
spareparts moet je ook rekening mee houden, de traxxas onderdelen zijn gewoon heel makkelijk en goedkoop te krijgen bijv.
Ik heb het dan over wedstrijden van 1/10 Truggy's op een off-road baan als die er zijn.
Verder: de optie die Verderf aandraagt is als je hem volledig uitvoert (dus na het goedekope leermodel een duurder model) erg duur.
Dat zou ongeveer €200 + €500 = €700 kosten exclusief de onderhoudskosten en overige onkosten (denk aan tuning).
Ik heb in ieder geval nog enkele weken om goed na te denken of ik echt wedstrijden wil doen of ik het bij roeien en een soort karate wil houden.
MVB is toch helemaal in Fryslân?
Ik heb geen geld om de VXL te kopen, helaas.
Raar dat PK Racing een auto €100 in prijs verlaagd.
waarom wil je eigenlijk perse een competitie auto? wil je echt wedstrijden gaan rijden?
Ik zie nu ook nog een RTR BRAMA 10B 4WD van HPI.
Hoe competitief is die in wedstrijden?
als je tussen de rustler xl-5 en de firestorm flux moet kiezen zou ik voor de hpi gaan , die heeft echt wel een betrouwbare motor en esc (Mamba Monster Pro van Castle Creations) en het is brushless dus zoiezo veel betrouwbaarder , ik zou wel meteen een set nieuwe voor armen erbij kopen als je voor de firestorm gaat , als je verkeerd neerkomt met springen zijn ze kapot (ervaring), ik krijg binnenkort nieuwe toegestuurd.