Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik b
en benieuwd hoe het er dan uit gaat zien
wordt erg mooi vind ik
ik heb een vraagje want op hoeveel cm heeft u de semi dieplader gehouden (in de lengte)
mvg v8-leono
Hallo,
Ik heb dit topic al enkele keren gelezen, en het ziet er echt knap uit.
Nu zou ik zelf een gestuurde 4-assige semi-dieplader willen maken (met messing).
Maar ik zit nog met ekele vragen, om ongeveer een idee te hebben van de profielen (afmetingen) die ik moet bestellen.
Aangezien het mijn eerste trailer is en ik nog geen ervaring heb.
Ik heb teruggevonden dat de maat van de vierkante as in het midden 8 mm dik was. Heb je de vlakken nog afgefreesd? of is dit de eindmaat?
Hoe dik zijn jouw hoekprofielen meestal?
En tot slot vroeg ik mij ook nog af hoe je de wielen hebt vastgezet. Ik heb gezien dat er draad was getapt, zijn ze gewoon met draadstang vast gezet?
Dit zou mij toch op weg helpen.
Alvast bedankt,
gr. Michaël.
Hallo Piet,
een vraagje waar zijn die teflon ringetjes te koop?????
Kan ze nergens vinden![]()
Hallo Piet,
Heb een hele tijd gezocht op de site van Dieter, maar ik kan ze niet vinden hoor.
Of zijn het zulke kleine teflon ringetjes dat ik er over heen kijk.![]()
Hallo Arno,
Voor mijn eigen stuur-assen, die binnenkort ook worden gemaakt...
Ga ik deze Bronzen Busjes gebruiken als lagering --> LAGERBUSSEN 3 - Modelbouw hydraulica - Conrad Electronic
Hallo Marten,
De assen die ik nu heb gemaakt heb ik ook uitgerust met die bronzen lagertjes, ben daar niet helemaal tevreden over.
De wrijvingsvlakken van de lagertjes zijn niet helemaal mooi vlak, dus nabewerken met een vijl o.i.d opspannen in de draaibank lukt niet (te klein).
En zo krijg je weer speling op de fusee armpjes, vandaar dat ik het nu eens met nylon of teflon ringen ga proberen.