afschrijvingkosten wel! of die ook al niet
?
Hallo Alwin,
Nee, nee, geen afschrijving !!!
Je weet toch wel hé, als je iets koopt voor de hobby, is het eigenlijk direct al afgeschreven, hahahaha !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
afschrijvingkosten wel! of die ook al niet
?
0027
Hallo allemaal,
Weer even een update van de Broshuis Semi-dieplader :
Begonnen met het chassis te maken on der de laadvloer voor de verbinding het de staande chassisbalken van het zwanenhals.
Jammer dat sommige foto's wazig zijn, waardoor de dtails niet helemaal zichtbaar zijn.
Maar ja ik ben geen fotograaf hé, ik ben modelbouwer !!
Veel zaagwerk, zetwerk en soldeerwerk verricht.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het chassis van onder de laadvloer vastgesoldeerd aan de staande chassibalken van het zwanenhals
![]()
![]()
Beide chassisbalken zijn exact gelijk op de 0,1 mm nauwkeurig en zijn na het solderen gericht !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De chassibalken van het zwanenhals worden t.z.t. nog met elkaar verbonden door dwarsbalken, maar ook de chassibalken onder laadvloer worden nog met elkaar verbonden door dwarsbalken en gekoppeld aan het zware chassis, waaraan de stuurassen worden gemonteerd.
Wordt vervolgd.
is dat eeuwig scrollen nou zo nodig!het is erg mooi project piet
, hoe staat het met het budget?
Echter krijg nu pijn in me vingers van het scrollen door de paginas...dat kan niet de bedoeling zijn
![]()
![]()
ik heb zelf deze, denkt dat piet een vergelijkbare heeft. pverigens nog geen messing gesoldeerd dus durf niet te zeggen of die sterk genoeg is.
Hallo Piet
zou u een foto kunnen plaatsen van uw (gas) soldeerbout zoals u deze gebruikt
dank u bij voorbaat
Hallo Theo,
Ik heb 4 veschillende gasbrandertjes.
Ik zal morgen wel even foto's maken en plaatsen !
graag
en welke punt gebruikt u voor messing, of helemaal geen punt?
laat je de vlam het werkstuk raken of alleen de hitte zelf?