Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
USB pinout is anders.
De V3 betreft de 808 camera. De copter is gewoon een standaard x4c.
De x4 is under powered voor een 808 payload. Met de X4c ken 't net...
Het zijn vooral de motoren die het verschil maken, die zijn iets krachtiger. Ik zou het na moeten kijken maar denk dat als je van boven op de motor kijkt de straal iets meer is, waardoor je ze ook niet zomaar in de normale gebouwd krijgt.
Je kan ook een X4c frame nemen. Daar passen de dikkere motoren wel in.
Ok na zeker over meer dan 50 vluchten heb ik nu eindelijk eens een vreemd electronisch defect... afgelopen vlucht niks bijzonder, daarna aan de lader (usb) zoals gewoonlijk en als ik nu probeer te binden, lukt het vaak niet... voorheen deed ik altijd eerst zender aan dan Q4 maar dat werkt nu zoiezo niet meer, ik krijg em wel aan de praat als ik de Q4 eerst aanzet dan op de grond plaats en vervolgens de zender, dan bind hij direct en calibreert hij tevens ivm stilstaan... dan kan ik vliegen in amateur modus zegmaar, echter zodra ik op de expert-stick commando klik raakt de volledige binding verloren... de Q4 knippert niet dus deze gaat niet terug naar discovery mode maar denkt blijkbaar dat er nog verbinding is, alleen is de zender in de veronderstelling dan alleen hij aan is en niet de Q4 want t display is bijna leeg en t lampje begint te knipperen. vervolgens moet ik de Q4 uitzetten, dan de zender... Q4 weer aan en dan zender, werkt alles weer echter helaas dus in kinder modus
zo is dr geen bal aan, zender geeft nog 3 van de 5 accu streepjes en Q4 is vol!
iemand al eens meegemaakt?
Beetje mensen ik ben een sukkel, waarom nou dat zal ik je vertellen... Aangezien de batterij indicator 3 streepjes aangaf dacht ik dat t nooit aan de batterijen kon liggen, 3x raden waar t dus wel aan lag??? Juistem