Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nog steeds geen crash of onbedoelde landing. Gaat wel een keer komen natuurlijk, benieuwd hoe hij zich dan houdt. Nog geen reservedelen op voorraad, maar eens het e.e.a. bestellen, je weet maar nooit...
Mijn lijstje komt zodra ik het asfalt van dichtbij heb gezien![]()
Ik wil niet tegen schenen schoppen maar ik vind het probleemloos vliegen wel een verademing als ik zo de 130 topics lees..
Ik ben zeker niet bevooroordeeld want ik ga deze ook spoedig bestellen.
Maar zou het niet kunnen dat de 130x op vlak van trillingen en probleempjes wat achter loopt omdat het nog maar de eerste versie is?
Ik ben zeker niet bevooroordeeld want ik ga deze ook spoedig bestellen.
Maar zou het niet kunnen dat de 130x op vlak van trillingen en probleempjes wat achter loopt omdat het nog maar de eerste versie is?
Tot nu toe ben ik toch heel tevreden ermee, hopelijk word dit nog beter als de walkera er is. ;-)
gewoon ff bij praxis, aldi, liddle goedkoop gereedschap koffertje vinden en vullen met dat geluidsisolatie spul.Zo. Klaar om naar m'n asfalt veldje te gaan.. Nu nog in schoenendoos maar moet toch maar eens een koffertje gaan bestellen..