Kerel.
Als ik op dat linkje van jou klik dan krijg ik dit te zien: Walkera Adjustable Tail Clutch
Ging het jou daar om?
Zelf moet ik je zeggen dat ik zekers voor de piloten die al naar behoren kunnen landen en opstijgen niet de meerwaarde zie van deze upgrade.
Voor beginnende vliegeniers is het wellicht een meerwaarde, maar ik zie het nut er niet zo van in.
Heb nu een dikke 200 vluchten op de teller staan met 1 van mijn V120D02S Micro's.
2 keer een lichte 'crash' gehad in de zin van omvallen van het toestel tijdens aftoeren na de landing van een verhoging.
Koste me 1 keer een gear voor en de 2e keer was er niets aan de hand met het toestel.
Met de gears achter bij de Tail Unit nog nimmer tot op heden 'gedoe' of gezemel mogen hebben.
Kreeg gisteren de upgrade metal gears binnen voor de TT.
Ziet er gelikt uit dat alu.
Vlieg zelf eerst de stock plastike gears aan snot voordat ik ze wissel naar die alu gears.
Mijn heli vliegt nog steeds naadloos strak en fijn met die plastike gears na +200 vluchtjes, dus dat omwisselen komt tzt wel.
Fijn weekend allen en geniet van deze hoogstwaarschijnlijke droge en 'warme' zaterdag om lekker veel stick time te maken.
Dat ga ik in elk geval vanmiddag met een vliegmaatje wel doen.
Eens even flink de nodige Lipo packs leegvliegen met de Radjet420 Micro jet, V120D02S en de Trex450Pro V2.
Dat wordt genieten en een klein feestje.
Vr Gr D