Nieuwe weefsels

Kristof,

Is de romp al uit de mal die je met dit weefsel gemaakt hebt?
En zo ja hoe is het resultaat?

Bas

bas,

yep uit de mal , resultaat is ronduit slecht , het is heel zwak (knijpen) en hij brak erg snel toen ik hem teste (buigen)

op de breuk leek het weefsel erg droog en ook leek het of het innegra niet verlijmd was met de carbon , ik was er nochtans van overtuigd dat ik het weefsel voldoende nat ingerold had.

-kristof-

Oppassen trouwens: het is erger dan jullie zeggen. Welliswaar weegt de binder in elk textreme materiaal 9 gram/m2, het is ook belangrijk te realiseren dat dit loze massa is. Een 52 gr/m2 weefsel (zoals van EMC-Vega) is dus meer kool voor het zelfde gewicht dan 42 gr/m2 textreme.

Als het nu maar niet om het 43 grams Textreme weefsel gaat, welke sinds een paar dagen eindelijk verkrijgbaar is:
R&G Faserverbundwerkstoffe | TeXtreme® Kohlegewebe 43 g/m² | online kaufen

Kost ook een berg kolen, trouwens.

tijdelijk niet leverbaar ........

"Aufgrund von Fertigungsproblemen ist dieses Gewebe voraussichtlich erst wieder Anfang Januar 2013 lieferbar. Vorbestellungen sind weiterhin möglich."

R&G Faserverbundwerkstoffe | TeXtreme® Kohlegewebe 43 g/m² | online kaufen

Als je maar een klein stukje nodig hebt is het handig, de winstmarge voor de aanbieder is flink.
Misschien zou ik het ook aanbieden als ik niet zo'n hekel zou hebben aan pakjes opsturen. Of moet ik me over die drempel heenzetten?
doe maar, en als je dan toch bezig bent,de rest wat je nodig hebt ook...:DLoet's-dlg-bouw-toebehoren-opstuur-handel.8)

Back