Nieuwe weefsels

Als je maar een klein stukje nodig hebt is het handig, de winstmarge voor de aanbieder is flink.
Misschien zou ik het ook aanbieden als ik niet zo'n hekel zou hebben aan pakjes opsturen. Of moet ik me over die drempel heenzetten?

Loet, als je al je pakketjes zo wenst te maken als hieronder, kan ik het me voor stellen dat het je te veel wordt.

Zeer geachte Tantalus 8C Competizione Products BV,

Via deze weg wil ik u bedanken voor het leveren van het kielvlak. Ik wil u er op attenderen dat er gelukkig geen beschadigingen tijdens transport opgetreden zijn.

De kans is niet uit te sluiten dat de 6 cm dikke en 60 cm grote plywood omkasting hier toe bijgedragen heeft. ;-)

tant2.jpg

tant1.jpg

Of het is zo dat je het door dit soort uitspattingen juist wel kan.

Rick

Nieuw product

http://shop.r-g.de/4DCGI/ezshop?act...qQ2EyjiEx4WvoAKUJo2kgJoy5&sTICKCOUNT=59749374

Breedte van de banen 5,2 mm (dank je Rick). Zeer waarschijnlijk heeft het geen binder (dit heeft de 70 grams versie ook niet R&G Faserverbundwerkstoffe | SAMURAI Kohlegewebe SY-24k 70 g/m² | online kaufen).

A10980.jpg

Is het te verwachten dat hier minder epoxy in gaat dan de 61 grams Samurai (R&G Faserverbundwerkstoffe | SAMURAI Kohlegewebe SY-1k 61 g/m² | online kaufen) omdat de banen breder zijn (5.2 mm tegenover 2.2 mm)?

Laatst bewerkt:
ik werk met het 61 gr samurai , de 65 gr heeft dezelfde vezel en is hetzelfde qua verwerking , geen binder maar de vezels zijn vrij stijf waardoor ze mooi op zen plaats blijven .

Die sc26 ben ik erg benieuwd naar, lijkt me een ideale vervanger voor het 25gr glas op de staartdelen! Nu wachten tot hyperflight ze binnen krijgt

Koolstof van Vladimir

Vladimir's model | Carboline

Van het 39 grams koolstof zijn twee versie verkrijgbaar:

• High strength fiber — IMS65.
• High modulus fiber (HM) — UMS40.

Om kromtrekken te voorkomen bestaat er een "normale en een "opposite" versie.

Erg mooi spul! Heb rolletje hier en zit al verwerkt in de staartvlakken van m'n Tantalus! Behalve dat het een slagje dunner is, zit er ook minder binder op dan Textreme, dus netto nog een stuk lichter. Uiteraard is het door de minder binder noodzakelijk iets voorzichtiger te werk te gaan.

Hoe werkt die tape? Is die dubbelzijdig plakkerig of aan een zijde?

Ik neem aan dat dit gebruikt kan worden voor de voorlijst van onze vleugels, of is het daar te dun voor?

Hey spoof, nee dit is niks voor de voorlijst, daar wil je weefsel onder 45 graden met transfer tape! Ik gebruik 91 gram/m carbon weefsel,

Dit is ud tape, uni directioneel of te wel alle vezels in een richting,

Laatst bewerkt door een moderator:
Oeps op sent gedrukt! Dit spul is mooi voor stabilo en staart, voor de versteviging maar dus niet geschikt voor de voorlojst

Laatst bewerkt door een moderator:
Back