Nieuwe X-Twin modellen, en X-Rotor: PicooZ en GyRotor

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
weet iemand waar ze deze dingen verkopen in belgie?
het net staat me niet aan om zo iets te bestellen :P

greets

www.komplett.be
www.x-ufoshop.de is een betrouwbare winkel, bij internationale zendingen contoleren ze de heli zelfs voordat ze versturen!
En anders even de reis maken naar de dichtsbijzijnde nederlandse Intertoysvestiging....

Wil er ook wel een voor je opsturen (na controle), stuur dan even een PB.....

In wijnegem shopping center bij de Intertoys liggen de picco-Z reeds 2 weken! Heb er vorige week me namelijk ook 1 aangeschaft van daar.. :D (gyrotor is er ook te verkrijgen)

Misschien leuke mod voor Piccoz:

Door het zwaartepunt meer naar voren te halen gaat ie harder. Echt veel gewicht erbij is echter ook niet leuk. Wat misschien wel werkt: zwaartepunt naar voren brengen door neus te verlengen met hol pijpje, zo licht mogelijk, met aan het einde een klein gewichtje. Door het hefboomeffect heb je veel minder gewicht nodig lijkt mij.....

Ik heb het geprobeerd met wat pijperaggers (geen betere materialen voorhanden....) en kreeg er meer snelheid door. Bochten worden denk ik groter en het ontbreekt mij aan echte ruimte voor om dit te testen
Misschien kan iemand dit verder uitwerken (lengte pijpje, te plaatsen gewicht)

Voordeel: met de neus tegen de muur, minder grote kans op crash.....

<edit>
Mod van RCgroups: m.b.v. plakband soort schepje bovenop de cockpit maken, of van EPP 2 canardvleugeltjes maken, downforce van rotor drukt neus omlaag, voila, meer snelheid.

Een filmpje voor en na pijperaggermod op http://martijn1966.blogspot.com/

Ik gebruik gewoon zo'n zilver plakstickertje + een m5 ring onder de neus, werkt ook perfect.
Met een m6 ringetje vliegt ie wel erg snel, niet leuk voor in de huiskamer, maar wel in bv een gymzaal.

Wel leuk met een hol pijpje werken, maar als je vol met de neus tegen een muur opvliegt, en het pijpje schiet naar achteren heb je ook nog eens de kans dat de lipo naar de k.... gaat

Retourzenden (voor eigen rekening) en dan stuurt men op hun kosten weer een nieuwe...

Daarom adviseerde ik ook www.x-ufoshop.de omdat ze daar de heli eerst testen bij een internationale verzending ;)

Allen hartelijk dank voor de antwoorden (betreft reserveonderdelen),
heb alleen geen ervaring met die x-ufoshop.
hoe werken die met betalingen, daar ik geen creditcard of dergelijke heb.?

en wat betreft dat holle pijpje. Goed idee !! leuk bedacht ! 8)

yannic zei:
en hoe ziet die syma er uit en wat kost hij en waar is hij te koop :lol: .
Hij is er weer !!
Silverlit eat it's dust:
ga naar ebay.nl of .de en zoek op: RC MILITÄR FLUGZEUG CASA C-295M
Nu heet het weer casa ipv syma, maar het is m.
Althans de foto, vraag per ebay de verkoper of ie inderdaad zo een ' grote 8 AA vretende' rc tx heeft ipv zo een 6 AA silverlit rc tx dingetje.

Vandaag heb ik er ook weer mee gevliegert, tegen wind hangen / kruien in en stabiliseren dus :-) en dan ineens wind mee en bijsturende heel snel voorbij scheren, keren en landen. Wow..... verslavennnndddd ! :)
Of ie voor jullie ook werkt de link is een 2e, maar dit is er 1:
http://cgi.ebay.de/RC-MILITAR-FLUGZ...2956797QQihZ001QQcategoryZ84915QQcmdZViewItem

Pjotrrr zei:
www.komplett.be
www.x-ufoshop.de is een betrouwbare winkel, bij internationale zendingen contoleren ze de heli zelfs voordat ze versturen!
En anders even de reis maken naar de dichtsbijzijnde nederlandse Intertoysvestiging....

Wil er ook wel een voor je opsturen (na controle), stuur dan even een PB.....

hey pjotrrr ik wil wel maar hoe geef ik je dan je geld? ik wil het geld gerust opsturen cash per post, maar hoeveel is dat dan :P

greets

Hi Samuel,

Dat kan, internationaal overboeken met IBAN nummer kan ook en kost niet extra.
Maar dat kunnen we beter even via PB bespreken,

Peter

Back