Nieuwe X-Twin modellen, en X-Rotor: PicooZ en GyRotor

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
kooitje zei:
Gelukkig heeft m'n x-twinnetje 2 motortjes en gaat het verhaal niet op! Ofwel???

Klopt helemaal, die motoren draaien in tegengestelde richting dus heffen die elkaars (tegengestelde) krachten op :)

.............................................

Laatst bewerkt door een moderator:
kloon : "Battery for the helicopter:
3.6V50MAH NI-MH (included ) " ... zit dus al niet eens een lipo in ...

neen, geef mij maar de "real deal" ... ding heeft al ùùùren gevlogen, tig keer ZWAAR gecrasht en blijft SUPER vliegen ... was één van de eerste exemplaren in duitsland verkrijgbaar dus duidelijk GEEN kinderziekten ... :lol:

guy5927 zei:

lijkt me onmogelijk, 3cellen NiMH zijn veel te zwaar voor een PiccoZ achtig 10gram model, er zal zeker een Lipo in moeten zitten :wink:

Planck_Franck zei:
Misschien al ergens beantwoord , zijn er ook al reserve onderdelen verkijgbaar voor de piccoz ?

(ik breek net een rotorblad :-/ )

Ik heb afgelopen week gebeld met het helpdesknummer dat op de verpakking van de PicooZ staat. Hier kun je spareparts bestellen. Ze worden een dezer dagen verwacht.

Schrik niet van de prijzen: setje staart rotorbladen (2 stuks) 1 euro!
Hoofdrotor set E 2,85 ! Kijk, dan kun je nog eens rustig schade vliegen :lol:

fbk zei:
guy5927 zei:

lijkt me onmogelijk, 3cellen NiMH zijn veel te zwaar voor een PiccoZ achtig 10gram model, er zal zeker een Lipo in moeten zitten :wink:

zo zie je maar weer hoeveel verstand ze ervan hebben :(

picco zet is te stoer :) alleen de moter draaden van de staart roter gingen kapto terug ge bracht en geld terug maar nu is hij er niet meer :(

planck frank op je plaatje vliegende vleugel ? als da zo is plz pb me ? :) THX

MVG MARK

Pjotrrr zei:
Helaas wordt er inmiddels in China ook een op het oog gelijke illegale kopie van de PicooZ gemaakt, deze schijnen in Duitsland al voor 20 euro aangeboden te worden.

De kans dat deze ook maar enigzins zo goed van kwaliteit zijn/vliegen als het origineel is ERG klein.
Merk is 'ABC'
Niet kopen dus!!!

De vraag is alleen, bij welke fabriek laat Silverlit de echte Piccos maken ??

Kingbird Industrial (HK) Co., Ltd
Shenzhen Dianzhe Industrial Co., Ltd.
Maya Toys Co., Ltd.
Amax Industrial Group China Co., Ltd.

kijk maar een s op de onderstaande link:
http://www.made-in-china.com/produc...imit&code=0&imageField3.x=20&imageField3.y=18

groetjes Marcel

of worden ze gemaakt bij Sunny-Kids-Industrial-Co-Ltd

Mini-R-C-Helicopter-SK2025-.jpg

Alexander Van de Rostyne heeft zelf op RC Groups (zie linkje in mijn vorige post) gewaarschuwd dat het kopieen zijn.

Kopen op eigen risico dus...

.................................................

Laatst bewerkt door een moderator:
Pjotrrr zei:
Die onderdelen binnenkort online te koop bij www.xufo-shop.de , dat is hetzelfde adres als genoemd servicenummer.

IK heb eens even zitten bestellen... als ik een rotor, main- en tailmotor bestel zit ik inc verzendkosten weer op 30 euro.
Ik koop wel een spare picco

Wat betreft toalgebruick, sja..voor ons "niet dislecticy" is het soms wel ff wennen. Dyslectisch of gewoon niet opgelet in de klas ;-)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dyslexie

Patrick99 zei:
Planck_Franck zei:
Misschien al ergens beantwoord , zijn er ook al reserve onderdelen verkijgbaar voor de piccoz ?

(ik breek net een rotorblad :-/ )

Ik heb afgelopen week gebeld met het helpdesknummer dat op de verpakking van de PicooZ staat. Hier kun je spareparts bestellen. Ze worden een dezer dagen verwacht.

Schrik niet van de prijzen: setje staart rotorbladen (2 stuks) 1 euro!
Hoofdrotor set E 2,85 ! Kijk, dan kun je nog eens rustig schade vliegen :lol:

Ik heb net gebeld met die infolijn, en de prijzen zijn behoorlijk opgeschroefd als ik het zo lees. Ik moest €5,- voor een hoofdrotor betalen en €2.50 voor de staart rotortjes.
Best lullig denks :(

Back