Stado op de pretoriastraat bij jou in de buurt is volgens mij een ijzer handel, (mits die er nog zit
)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wat zal een stuk koper of brons kosten waar ik de tunnels uit kan draaien? Heb je een schatting voor me?
Met de huidige prijzen en de diameter die jij nodig hebt?wat zal een stuk koper of brons kosten waar ik de tunnels uit kan draaien? Heb je een schatting voor me?
Met de huidige prijzen en de diameter die jij nodig hebt?
Al gauw een kleine luxe auto![]()
Wil je een beetje tunnels op schaal wordt de wanddikte te weinig voor PVC om een beetje strekte te houden.
Zeker met het gewicht van deze Fairmount is een klein stootje al een behoorlijke impact.
Je wilt tenslotte niet dat ze bij het eerste stootje breken of vervormen.
Je zou ook een kunnen zoeken of er dikwandig buis bestaat, wat qua ruwe afmetingen voldoet aan de afmetingen die jij nodig hebt. Dat scheelt al gewicht wat je niet hoeft te betalen.
je hebt ook grote maten PVC pijp... lijkt me stuk goedkoper en makkelijk te bewerken...
rioolbuis hebben ze ook in 125mm doorsnee!
en je kan de moffen van een koppelstuk er in of er om lijmen .
is een goedkopere oplossing dan die kleine luxe auto prijzen!
Ja precies! Daar zat ik ook al aan te denken.. Lengte word 50mm grootste diameter word 120mm binnenmaat en de kleinste diameter word 106mm binnenmaat Dikte moet 4mm worden Dus totale diameter moet minstens 125mm buis worden en 16-17mm dikwandig
Lengte word 50mm grootste diameter word 120mm binnenmaat en de kleinste diameter word 106mm binnenmaat Dikte moet 4mm worden Dus totale diameter moet minstens 125mm buis worden en 16-17mm dikwandig