Nieuwtjes

Ik dacht echt dat hij dit huis had

tric0060.jpg

maar dan wel met een andere endbell
Vic

Ik zag net op de site van losi dat er nu ook de XXX-T Sport RTR II Brushless is.
Zit gewoon een novak ss4300 in.
Hier is een link.

Groeten André

volgens mij is die gepaintshopped, iedereen kan dat zo doen, gewoon de 7 kopieren, heb je er ook bewijs van dat het echt bestaat?

wat dan ??? geloof je het niet :?: :black:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: grapjas :lol: :lol: :lol: :lol:

FASTER->you zei:
en als dat nog niet genoeg vette s%$^voor is dan moet je nodig hier voor gaan sparen !!!

http://www.artinvaders.net/ot4life/

die moet ik hebben, dan heb ik tenminste geen last meer van die trage baaninzetters. Als ik op mijn dak ga ren ik de stelling af om mijn auto recht te zetten en weer terug verlies ik nog geen 2 seconden.

FASTER->you zei:

Eerst zien dan geloven. tot zover ik weet zijn de 4300 cellen met het hoogste aantal mAh die ik ken.

OUD NIEUWS

Zullen we weer :ontopic: gaan en echte nieuwtjes behandelen. Niet stomme gefotoshoptje schoenen van 2 jaar oud? Dank u!

Groet Robert

slaap verder :lol:

p.s. lipo's zijn al veel verder als 4300 :wink:

TT-01 rcdriver zei:
FASTER->you zei:

Eerst zien dan geloven. tot zover ik weet zijn de 4300 cellen met het hoogste aantal mAh die ik ken.

wat helpen die gaten dan :?, die andere dingen aan de soldeer punten is dat voor makkelijker solderen of moet je daar dan een corally gold connector in doen :? ?

Dubbel postje florian, tevens is mijn foto plots weg :S...

Die gaten zullen de koeling en het afvoer van het koolborstel stof verhogen. En die "dobbelsteentjes" op de connectoren zijn waarschijnlijk om je kabels beter aan vast te maken, zodat ze niet bij wamrte los solderen.

Groet Robert

PeterCr zei:
slaap verder :lol:

p.s. lipo's zijn al veel verder als 4300 :wink:

TT-01 rcdriver zei:
FASTER->you zei:

ok peter.

nou dat is toch niet echt nieuw meer :) de zelfde endbell als eerder is gepost en het anker met ring ...... ik had de ankers alleen nog niet in kleur gezien en er zit bij de koolborstel houder nog een onbekend iets ??? viekante vorm van koper .. ???

volgens mij met een tap gaatje om de kabel van de borstel vast te kunnen schroeven ???

misschien om te voorkomen dat de kabel vast blijft zitten tijdens het rijden ??? dat je hem nu hoger kunt vast solderen .. ???

Back