Nieuwtjes

hij heeft wel gelijk freek, maar toch een interresant nieuwtje.

UNO F1

F1 UNO 1:10 Formel 1 Nitro
f04cd3106f.jpg

3a5385b2f6.jpg

32242e5a71.jpg

Ab sofort ist das neue Thunder Tiger Formel 1 Modell F1 Uno im guten Fachhandel erhältlich.

Das Scale-Modell im Maßstab 1:10 wird als „Ready to Run-Set“ mit einem Pro-12BX mit 2,11 ccm, einer Pistolenfernsteuerung im 40 Mhz Band, einem eingebauter Empfänger und istallierten Servo ausgeliefert. Werkzeug, Ausführliche Bauanleitung und Zubehör gehören ebenfalls zum Lieferumfang.

Das Modell ist mit naturgetreuen High-Grip Rillen-Racing-Reifen, einem effizienten Kugeldifferential und sauber gekapselter RC-Box ausgestattet. Die T-Baraufhängung des Aluminiumchassis kann über den mittig sitzenden Öldruckstoßdämpfer präzise auf die unterschiedlichsten Fahrbahnbeschaffenheiten angepasst werden.

Als Karosserien (nicht im Lieferumfang) stehen die Renault F1 von Fernando Alonso, eine blau Thunder Tiger Racing Karosse, oder eine nach eigenem Belieben selbst zu lackierende transparente Ausführung zur Auswahl. Fahren wie der Weltmeister. Der F1 Uno von Thunder Tiger überzeugt mit einfachem im Handling, genialer Optik und einem äußerst zuverlässigen Verbrennungsmotore mit Power pur.

Best# 6716-F72-AF1 Chassis UNO F1 ohne Karosserie
Best# PD6716 Karossereie Set

Ik ben benieuwd of dat in Nederland op de markt komt.

Tjezus... Jullie zouden wat vaker op RC-Junkies moeten kijken. Die F-1 Uno is al in april geïntroduceerd, en ook beschreven op RC-J. Net als die Hellfire SS...
Anders kan je dit topic wel 'oudjes' noemen in plaats van 'nieuwtjes' ...

Zo gaat het in het leven elk nieuwtje word een oudje,
elke nieuwsblad word oud papier.
Voor je het weet zeg je de zelfde dingen tegen je kinderen als je ouders tegen jou.

Eens word je mooiste modelauto en onbruikbaar fossiel.

Er is een nieuwe Personal Transponder van MRT uit. Deze is in bijna alle kleuren te bestellen zodat hij bij de ge-anodiseerde auto past :wink:
Positieve punten:
-Aan de buiten kant te solderen draden, waardoor het inkorten van de draden gemakkelijker word:
-Kleiner
-Lichter
-in vele kleuren te bestellen
-werkt met alle nieuwe AMB systemen.

154536648.jpg

Linkje op RC Tech Forum:

http://www.rctech.net/forum/showthread.php?t=117075

Groet Robert

Maar de mrt is niet waterdicht.

de amb zitten aan alle kanten goed dicht

M.L. zei:
Maar de mrt is niet waterdicht.

MRT levert als 1 van de weinige merken "echt waterdichte regelaars", ik denk niet dat ze zich nu ineens gaan verslikken door "niet waterdichte transponders" op de markt te brengen, maar je weet maar nooit :?:

water is maar beperkt geleidend ... als de spanningen op de soldeer punten laag zijn (signaal spanning is 5 v ??) dan kan dat prima !!! onderwater !! als je een elektro motor waterdipt dan heb je toch ook geen sluiting tussen de plus en min pool ...

Tevens moet je water genoeg zout en kalk bevatten wil het spanning geleiden...

Kortom hij is wel waterdicht vasco :wink:

Groet Robert

Waterdicht betekend dat er geen water in komt........erop is een ander verhaal

Heeft er iemand al foto's of informatie gevonden over de nieuwe Corally? Op Mach hoorde in geruchten over een opvolger van de RDX...

wat zou het probleem zijn als er water in komt maar heel de print is ingegoten .... tjah hij word vies maar verder ....

maar goed, ik vind het wel vreemd dat er nu ineens een ander merk transponder is voor het amb systeem .. ik dacht altijd dat je nix van zoiets mocht maken

sjorsi zei:
Heeft er iemand al foto's of informatie gevonden over de nieuwe Corally? Op Mach hoorde in geruchten over een opvolger van de RDX...

Hmm, ik zag vorige week nog Niels en Daan en die reden gewoon nog met de 'normale RDX' of deze . Niels had een paar hele kleine veranderingen bij de body posts waardoor de wagen totaal anders eruit zag, maar in feite niks anders was en reed met die nieuwe endbell van Orion.
Groeten Vic

Het is ook een soort nieuwtjûh:
De nieuwe site van teamassociated is online.
is al even zo maar zag het net.
Het is wel beter maar echt super vind ik het nog niet.

charging/discharging heatsink, eigenlijk hetzelfde als de much more charge/discharge heatsink, maar dan heeft deze cooling fans, niet echt nieuw maar wel erg cool 8)
OP185.jpg

OP18e.jpg

Back