Nieuwtjes

een racing pack 3300 geeft minder voltage ;) en bij een wedstrijd is die lipo niet toegestaan ..... lekker bashen met een brushless en zo`n pakketje ;)

-7V held under 100 Amp Load More Power :mrgreen:

Om even terug te vallen naar offroad :

Rond december 2007 zullen wij ( hopelijk ) een schumacher CAT 4K tevoorschijn zien komen. ga ik zeker wel kopen.., ALS de prijs redelijk is :-D

PK racing beloofde ons de CAT in Begin 2006.. Het is nu al midden 8O

DE OPVOLGER HIERVAN, DE CAT 4K (K staat in het Engels voor kilo = 1000) WORDT PAS BEGIN 2006 VERWACHT.

cat4k06jk5.jpg

We wachten :roll: ( Of ik )

potloodslijper zei:
Die Cat 4K heeft iets, maar kan absoluut niet tippen aan de JConcepts Bj4 WE of de Predator X10 (qua looks dan).

Tsja, Maar die zitten volgens mij niet in de prijsklasse van de 4

VOlgens mij staat in de eerste pagina's dat het niet toegestaan is om niews van RCJ te halen..
Btw, ik denk dat de cat ong. 400 $ gaat kosten..

Tuurlijk is dat toegestaan! Geen enkel probleem! RC-Junkies is een RC-car nieuwssite, dus hier melden dat op RC-Junkies nieuws staat is geen enkel probleem!

Er schijnt op de ICC in Las Vegas een nieuwe versie van de T2 te gaan rijden. De "T2 Evo". Goed ik heb nog niets gezien of gelezen, alleen maar gehoord. Ben wel benieuwd.

Groet Robert

Robert K zei:
Er schijnt op de ICC in Las Vegas een nieuwe versie van de T2 te gaan rijden. De "T2 Evo". Goed ik heb nog niets gezien of gelezen, alleen maar gehoord. Ben wel benieuwd.

Groet Robert
ik had iets gelezen over een T2--3.2 R

nee, dat heb je in de msn naam van Hugo gelezen, dat is niet de nieuwe T2 :wink: dat is gewoon zelf eraan gesleuteld (BMI chassis)

Groet Robert

Robert K zei:
nee, dat heb je in de msn naam van Hugo gelezen, dat is niet de nieuwe T2 :wink: dat is gewoon zelf eraan gesleuteld (BMI chassis)

Groet Robert
:oops: oh.. dat wist ik niet.. :wink:
dus een ombouwset?

Nee, Hugo heeft als ik mij niet vergis een BMI-racing chassis onder zijn T2. En heeft zoals jaap zegt een CRC 3.2R Het staat alleen ongelukkig in zijn naam waardoor het lijkt alsof hij een T2. 3.2R heeft. Maar dat is niet zo :wink:

Groet Robert

Back