Nieuwtjes

Vroeger hadden de 1:12 rijders nog wel eens moeite met de rijtijd. Door dan de borstels te verkleinen werden eveneens de stromen minder. Daardoor konden ze makkelijker aan de rijtijd komen die gewenst was voor een wedstrijd.
Doordat het borstel oppervlak verkleind word, is er minder weerstand (wrijving) daardoor zal de motor iets meer toeren kunnen maken. Daar in tegen zal de motor onderuit iets verliezen, maar door je motor goed te vertanden zal het verlies over het algemeen redelijk goed op te vangen zijn.

Groet Robert

In alles wat klein is waar je een Mamba 8000 in legt is moeilijk bestuurbaar.

Jah idd.
Kwam het filmpje ook net tegen maar jij had het al gepost :evil:

De vraag is als het rendabel is.....

Als je al een jaar met de T2 gereden hebt en je koopt (waarschijnlijk) voor veel zo'n conversie setje blijf je met uitgelubberde draagarmen en lagers zitten.

Roelof zei:
De vraag is als het rendabel is.....

Als je al een jaar met de T2 gereden hebt en je koopt (waarschijnlijk) voor veel zo'n conversie setje blijf je met uitgelubberde draagarmen en lagers zitten.

voor de gewone rijder zal de motivatie van zo'n setje de €€€ zijn, een goeie rijder zal gewoon elk seizoen een andere wagen kopen denk ik.

maareeuh... past dit ding bv op een T2R? dan zou dat wel zéér intressant zijn voor die mensen me dunkt!

Zou moeten passen, het verschil wat je dan nog hebt zijn de differentieelen. En dat is toch wel een hekel punt.

Groet Robert

hij is leverbaar:

http://www.tamiya.com/japan/products/49401trf501x/index.htm

501_49401.jpg

AOOOOOOEEEEUUUUU misschien misschien dat ik hem ga bestellen (alleen om te bouwen en ff rijden en dan verkopen;))

De wagen ziet er erg mooi uit! Het flex deel van de grote broer lijkt me tevens een uitkomst voor de kleinere technische banen.

Goed werk!

Back