Hier nog iets over een nikko evolution 1:14

Ik was aan het rijden op een parkeerplaats met me nikko evo (met sprintmotor) die ik ooit een keer op koninginnedag heb gekocht voor €7,- waar als ik het goed heb ook een kyosho TF5 reed...Dus we gingen effe een beetje dragracen en hoe gek het ook is kon ik hem (wel net) bij houden

..
Later hoorde ik dat hij er €600 aan heeft uitbesteed en ik maar €7,-
Hierbij wil ik niet zeggen dat kyosho geen kwaliteit is

Maar wel dat je ook voor €7,- een wagentje kan kopen in plaats een hele dure..Hoewel die wel is kapot is gegaan...De aandrijving was kapot, als ik gas gaf hoorde je het motortje wel draaien maar de wielen niet

Nikko was weer zo slim om bij de as het moertje die het wiel aan drijft niet goed vast te knijpen...als ze nou een pin door die moer en de as te slaan was het niet gebeurt maarja na een dag klooien was hij nog steeds niks gemaakt...toen dacht ik wat als ik nou een gat door de as en de moer boor en dan een pin erdoor slaat maarja dat was ook niet slim want ik kwam wel door de moer maar niet door de as heen

Maarja nu doet ie het weer, omdat ik de as onder de lijm heb gesmeerd...alleen het probleem nu is dat ik het wiel er niet meer af kan halen