5p1k3
Forum veteraan
Vandaag even wezen winkelen met de vrouw en ja, als ik dan een Intertoys winkel zie, dan wil ik altijd even neuzen bij de Playstation3 spelletjes. Op weg daarnaartoe kwam ik langs de rc afdeling en ik merkte direct dat die flink uitgebreid was. Niet alleen van die kleine helicoptertjes, maar er stonden nu zelfs menig grote helicopters tussen. Nu heli's mij toch niet zo heel erg trekken ben ik door gaan zoeken naar een vliegtuigje en ja hoor. Ook op dat gebied is er bij de Intertoys best aardig wat te vinden.
Ik kocht de Safari Cruiser voor 39,95 euro. Ben hem vanmiddag thuis gelijk gaan uit proberen en ik moet zeggen, hij vloog erg leuk.
Erg leuk ding om bekend gemaakt te worden met de modelbouw
Nu vliegt het mij ietwat te tam en er zit geen hoogte roer op. Enkel richtingroer en gas. Ik ga hem uitbreiden met een hoogteroer en misschien zelfs rolroeren. Even afhankelijk van de hoeveelheid ruimte die ik heb.
Zie hier een footootje:
Ik kocht de Safari Cruiser voor 39,95 euro. Ben hem vanmiddag thuis gelijk gaan uit proberen en ik moet zeggen, hij vloog erg leuk.
Erg leuk ding om bekend gemaakt te worden met de modelbouw

Nu vliegt het mij ietwat te tam en er zit geen hoogte roer op. Enkel richtingroer en gas. Ik ga hem uitbreiden met een hoogteroer en misschien zelfs rolroeren. Even afhankelijk van de hoeveelheid ruimte die ik heb.
Zie hier een footootje: