Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb je nog foto's van hoe die extra houder erin zit bevestigd? Lijkt me een goede tip.
Hoe weet je dan wat precies de goeie plek is? Het is toch gewoon een ring die er voor zorgt dat de main shaft niet naar beneden kan zakken? Hij zit bij mij strak op de bovenste kogellager en waar het schroefje zit maakt toch niet uit?Wappie_NES_Pro; zei:Let heel goed op dat je de schroef niet doordraait en je de schroef precies op de goede plek erin draait.
Hoe weet je dan wat precies de goeie plek is? Het is toch gewoon een ring die er voor zorgt dat de main shaft niet naar beneden kan zakken? Hij zit bij mij strak op de bovenste kogellager en waar het schroefje zit maakt toch niet uit?
Hallo,
Ben nieuw hier, heb sinds vorige week een solo pro.
Tot vandaag geen problemen gehad en lekker een beetje kunnen oefenen.
Ineens wil de heli alleen maar achteruit en regageerd niet meer op vooruit.
Wat kan er loos zijn?
Sinds een weekje ongeveer heb ik ook een Solo Pro, vliegt echt superleuk.
Hij heeft alleen een euveltje waar ik niet goed met mijn gedachten bij kan komen.
De zender staat op mode 2, dus gas zit links.
Als ik met de rechterstick naar voren druk, heeft hij op het begin van de accu geen probleem, maar na ongeveer 30 seconden begint hij schokkend naar voren te gaan. Dit heeft hij met 6 verschillende lipo's ( ook met een spiksplinternieuwe ).
Nu heb ik er bij aankoop (2ehands) nog een extra Solo pro bijgekregen waarvan de printplaat defect is. Mijn gedachten was dus om hier dan de hoofdmotor van om te wisselen, misschien is die gewoon afgezwakt...
Maar als ik die erin plaats en wil opstijgen, draait ie als een dolle vol naar links om zijn as heen.
Heeft iemand enig idee wat dit euvel kan zijn?
Want het schokken is echt zeer irritant. Ook vlieg ik met dezelfde nieuwe accu een stuk korter dan een clubgenoot met de Nine Eagles Bravo III.
Hoop op wat tips/hulp waar ik naar moet gaan kijken![]()
Ik denk dat het weinig zin heeft de lipo of de motor te wisselen... maar probeer eens de swashplate te wisselen met die andere SoloPro.Als ik met de rechterstick naar voren druk, heeft hij op het begin van de accu geen probleem, maar na ongeveer 30 seconden begint hij schokkend naar voren te gaan.
Zo, probleem opgelost
Ik vlieg nu een stukje langer, harder, sneller en hij stijgt een stuk sneller op.
De swashplate heb ik eraf gehad, maar daar bleek niks mis mee te zijn. Lager was ook nog in orde.
Daarna toch maar weer besloten om de motor te wisselen, en hiep hoera het probleem heeft zich opgelost. Wel moest ik hem anders trimmen, maar goed dat maakt niet uit.
Had dus toch het kabeltje eerst verkeerd om erin zitten.
(Je ziet ook niet op de printplaat waar de + of de - moet.
Bedankt mannen.