Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nog een vraagje, zit er een usb aansluiting op de zender voor simulators?
Ik heb de Gyro geset Ik denk op 6. Ik heb het op volgende manier gedaan:
Subtrim menu geopend: gyro een Tal seconden keer naar beneden gehouden(heel veel kliks) en dan 6 kliks naar boven. Heli vliegt nu heel "kort" Hiermee bedoel ik dat de bocht naar rechts nu idem is als die naar links. Hij blijft binnen zijn eigen afmetingen rond zijn as draaien. Nu ik weet niet of dit een goeie afstelling is maar het is allersinds wel makelijk voor binnen. Ik hoef enkel te sturen om een bocht in te begeleiden maar niet om er voor te zorgen dat hij "uit" zijn bocht gaat. Wat ik wel merk is dat hij nu heel erg hard naar rechts afwijkt als ik rechtuit ga. Ook lijkt mijn gas was vermindert in sterkte.
Helaas kan ik hier niet met zekerheid op antwoorden. Maar ik vermoed de zender. Dit is omdat je Helicopter alles goed zet (volgens je opgeslagen instellingen) van zodra hij de zender detecteert.Worden deze aanpassingen nu opgeslagen in de ontvanger of de zender? Heb nu namelijk twee Eagles waarvan bij een de gyro niet goed staat.
Maar het is wel interessant om te zien wat er afgesteld kan worden en dat de Solo Pro best wel goed pirouettes kan draaien met andere gyro instelling.
K was deze zachtjes op en neer aan het doen (2 klikjes max) al testent. Ach ja! alles zit al weer samen Helaas heb ik er niet aan gedacht om schroefjes te bestellen bij hobbyking!Tsja, de gyro uitzetten kan je beter niet doen als je aan het vliegen bent!
Lijkt me nog beste oplossingSchoefjes? Ik vlieg al ruim 60 ladingen zonder schroefje in de kop/hoofdtandwiel en lagerbusje. Gewoon een 1 mm carbon stokje erin gedrukt.
Lijkt me nog beste oplossing! Maar het was in de rotorkop. Dus het schroefje dat de Schoepen samenhoud. Ik heb het gevoel dat mijn Solo pro meer "trillingen" heeft na het vervangen van de main shaft... Dit zou toch minder moeten zijn?! Weet iemand wat ik verkeerd kan gedaan hebben? Alle verbindingen lijken goed te zitten als ik vergelijk met closeups van andere toestellen. Wat mij wel opvalt is dat het busje dat om de shaft zit (boven de lagers) bij mij omgekeerd zit. (er is een uitsparingkje aan) Dit zit naar beneden. Kan dit het zijn? Ook zit er een klein beetje speling op de as. (op neer) Maar ik weet niet of dit ervoor ook zo was. Maar ik veronderstel dat dit normaal is om een vrije geleiding van de as te kunnen hebben.
Dat busje moet met de volledig gladde kant naar boven. Dan heb je minimale speling. Andersom kan problemen geven. Ik sprak net met iemand die daardoor zoveel speling op de main shaft had dat hij nauwelijks nog vooruit kon komen.
Oke dan staat het bij mij goed!Ja, dat is verkeerdom.
Even een vraagje tussendoor...
Gisteren heerlijk gevlogen met mijn Solo Pro, maar aangezien mij al langere tijd opviel dat de uitslagen van de swashplate erg verschilden (kon veel naar rechts, weinig links, veel naar voren, weinig naar achteren) besloot ik mechanisch te gaan trimmen. Allemaal prima gelukt en aangezien ik nu behoorlijk moest bijtrimmen met de zender ben ik het subtrim-menu ingegaan en begon met trimmen. Dit ging best goed totdat opeens 1 servo (voor/achter) vast zat, voorzichtig met de hand losgedraaid en de servo sprong weer naar het midden. Sindsdien reageert deze servo alleen helemaal niet meer op mijn zender. Eerst dacht ik dat de servo misschien kapot was maar hij reageert (corrigeert) wel als je met de hand aan de swashplate zit...
Iemand enig idee wat dit kan zijn??
Zelf ben ik bang dat er iets met de print aan de hand is, of zou het aan mijn zender kunnen liggen (heb al wel opnieuw 'gebind' en heb ook al de 'calibration mode' geprobeerd).
Alvast bedankt!