nitrorijders omg leiden

Discussie in 'Meeting's' gestart door dies2000, 14 feb 2009.

  1. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    hallo, mischien leuk als we eens met zn alle afspreken. was vergeten dit topic te checken. waar rij je precies op het valkenburgs meer?


    gr.

    robert
     
  2. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    ik weet al waar jullie rijden. dat is toch bij dat paatje waar aan het begin die oude stoomlocomotief staat? Ik denk dat ik er over 2 weken ga rijden op zondag.
    Ik hoor wel wie allemaal komen. ik neem dn mn baja mee.

    gr.

    robert
     
  3. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    ik heb even wat fotos gemaakt op het valkenburgs meer voor d emensen die graag willen weten hoe het er uit ziet.

    herkenings punt van de ingang.
    [​IMG]

    [​IMG]


    en voor d emensen die een hapje en drankje willen
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2015
  4. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    psssttt, kijk ff op pagina 10 van dit topic, daar staan ook wat bewegende fotoos....
     
  5. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    sorry die pagina had ik net niet gekeken. Maar met welke autos rijden jullie nou? volgens mij zag ik een savage.

    Ik rij met een Fg baja en ik heb net een hpi sprint 2 gekocht. ik heb nog geen idee hoe hij rijd want accus liggen in de oplader.:D
     
  6. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    Wie gaan er zondag 20 september met goed weer rijden op het valkenburgs meer? Ik ga wel maar alleen als ik niet alleen ben.

    gr.

    robert
     
  7. benny007

    benny007

    Lid geworden:
    7 jan 2009
    Berichten:
    21
    Locatie:
    Den Haag
    Hoi Robert,

    Ik wil in principe ook wel mee rijden komende zondag...
    Iets van 13.00 uur???

    Pret en Pinty, komen jullie ook???
     
  8. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    ok wie zondag wil komen rijden. bij de groenoordhallen. we verzamelen bij de haarlemmer straat bij die kerk halverwege. voor de mensen die op de fiets komen om 1 uur. of jullie komen naar de groenoord hallen tegen over de belastingsdienst. heel groot stuk grond aarde. wij zijn daar rond half 2.

    geef morgen meer info
    gr.

    robert
     
  9. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    sorry, maar ik kan dit jaar waarschijnlijk niet meer rijden.....Ik ben thuis bezig met een verbouwing en daar gaat meer tijd in zitten dan verwacht (slechte levering etc)

    Sterker nog, ik heb in mei de laatste keer gereden en ik moet nog steeds de bagger eraf plukken
     
  10. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    We gaan rijden bij de willemdezwijgerlaan tegen over de belastingsdienst en sportschool Fit for free. Ze zijn daar van plan om daar een tunnelbak t emaken voor het verkeer. en aan de overkant komt een moskee. Over parkeergelegenheid weet ik niks. ik denk dat je de auto wel ergens kan neer zetten. Wij komen allemaal op de fiets. De mensen die op de fiets komen die spreken af halverwegen de haarlemmerstraat bij de kerk. en vandaaruit gaan we er naar toe want dat is een klein stukje fietsen en zullen we daar ongeveer half 2 zijn.

    Ik neem mn FG baja mee. dan komt er nog iemand met een revo of rave. dan komt er nog iemand met een rushler. en mischien nog 2 mensen die autos weet ik even niet meer.

    owja de ondergrond is aarde. Het zal denk ik wel hard zijn want ze hebben het van de week helemaal geegaliseert. kunnen we dus lekker karren. ik hoop dat de gemeente het even laat liggen zo want anders kunnen we mischien niet rijden. Ik rij er elke dag toch 2 keer langs als ik naar school ga dus als ze iets verandert hebben laat ik het wel weten.
    gr.

    robert
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2009
  11. Sorry, ff wennen aan het forum, hierboven mijn bericht...:D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2009
  12. Strand

    Hai,

    Ben net nieuw op het Forum, maar rij al 3 jaar met een HPI Savage.
    Ik rij vaak op strand, zijn er meer mensen die op strand rijden?
    Als er iemand in omgeving Katwijk / Valkenburg gaat crossen graag even een berichtje!

    Hans
     
  13. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    ja hoor dan zal ik het laten weten. Maar nu rijd ik meerendeel op circuit dus heb niet zoveel tijd meer voor m'n baja:rolleyes:
     
  14. Robert,

    Met wat voor model rij je op het circiut? En waar?
    Ik krijg binnenkort een HPI RS4 binnen uit de US.
    Zou die graag eens op een circuit loslaten.
    Heb vroeger ook wel met de Tamiya Cup meegedaan.

    Hans
     
  15. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    dichts bijzijnde circuit hier in de buurt voor brandstof-auto's is volgens mij heemstede.
    Daar kon je je altijd aanmelden voor gastrijder.
     
  16. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    sorry dat ik zo laat reageer. Ik rij op elektro circuit bij HFCC Den Haag. de werf 64. naast de mac donalds. En ik heb m'n FG baja verkocht er is niet echt super veel ruimte meer hier. En ik wil verder in on-road. Ik doe zondag 10 januari mee aan de rallucup met een vriend z'n rustler. dus als je wil komen kijken hoe dat gaat kom kijken. in Gouda.

    En dat is eigenlijk ook een nitro on-road circuit.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2010
  17. remco_stijn

    remco_stijn Guest

    Ik kom waanschijnlijk wel ff kijken, ben helemaal nieuw in dit gebeuren. ben mega benieuw. tot zondag
     
  18. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    het wordt waarschijnlijk zowat niet te doen om er te komen laat staan te racen. maar dan wordt het scheppen:D. Ik rij in de unlimiet klasse met een traxxas rustler. En mijn vriend rijd met een e-savage ook in de unlimiet. Als je een praatje wil maken ik ben waarschijnlijk de kleinste rijder:D
     
  19. HPI-MT2

    HPI-MT2 Guest

    In Voorhout.... Ik ga zelf ook nog een keertje in Katwijk bij dat (mega) parkeerterrein rijden:)
     
  20. rc gaastra-leo

    rc gaastra-leo

    Lid geworden:
    26 jan 2007
    Berichten:
    347
    Locatie:
    katwijk aan zee
    Parkeerterrein in katwijk is zeker leuk.
    En ook erg veel ruimte haha , ik zie der best vaak rijders en ook regelmatig Big scale want die kunnen echt lekker gassen.
     

Deel Deze Pagina