nitrorijders omg leiden

• Topicstarter Topicstarter dies2000
  • Startdatum Startdatum

zondag zijn we er rond 12uur. he tis goed t edoen met1:10 brandstof elektro er rijd ook een 1:8.

Laatst bewerkt:
ff deze weer omhoog schoppen.....
Ik heb weer een nieuwe aanwinst: hong-nor cd3. Schijnt weer iets sneller te zijn dan mijn gs-vision.
De buggy is verkocht, het was wel leuk om ermee te rijden, maar na al dat geweld te hebben gezien van de savage's en de brushless.......toch maar eens zoeken naar een leuke 1/8 buggy

Zijn er nog mensen in deze hoek.
??
Ik wil deze week mijn nieuwe aanwinst uittesten.

1011038327_5_UJY6.jpeg

1011038710_5_WAx0.jpeg

Laatst bewerkt:
voor wie nog nitro rijdt.........a.s. zondag middag wil ik even mijn nieuwe aanwinst uitlaten...

Ik zit op p3 van ado

ahh ok... Den Haag is me iets te ver weg, dacht dat je dichter bij aan het rijden was. Laat maar weten als je bij Leiden in de buurt gaat rijden ofzo ;)

hallo mensen ik woon in rijnsburg en ik zoek iemand om een keer mee te rijden en iemand die mij kan helpen met het afstellen van mijn auto want ik ben nog maar kort bezig in nitro rijden en heb er dus ook niet veel verstand van.
mvg Tim

ok, snelle auto !
Wat doet hij niet, of wel?

Misschien is het een idee om eens naar een meeting te komen van ons, zie mijn onderschrift.

nou als je hem start dan doet ie het maar als je dan gaat rijden en je remt gaat ie uit en soms gaat ie gewoon uit als je rijdt.
ps. ik dacht dat jullie op het grote parkeer terrein bij de reddings brigade in katwijk reden.
mvg Tim

Back