NK 1:10 brandstof

Wordt nog redelijk druk. Ik zag iets van 12 man KWC, 7 man 40+ en 5 open inschrijvingen NK BC10

succes allen

1 minder, heb mezelf wel netjes afgemeld bij de sectie.
Succes allen en pas op als je tussen die bejaarden rijdt.........

Jammer dat je niet mee doet Ruud, volgende keer weer.
Vandaag lekker gereden op Gouda, het circuit heeft goede grip op de lijn.
Naast de lijn kan je de auto helemaal kwijt raken.
Zal een spannende race worden morgen denk ik zomaar, erg leuke lay-out daar op Gouda, daarnaast ook super dat de banden haast niet slijten.

Na een tijdje niet gereden te hebben ga ik dit weekend weer mee doen met de Kwc. Vandaag weer gezamenlijk met NK gereden en moet zeggen naar mijn gevoel gaat het echt top onder elkaar. Vond het echt super gezellig vandaag.
Ik wil hier wel even melden dat de laatste wedstrijd op Apeldoorn bijna alle rijders van de Kwc er niet bij zullen zijn. Wij hebben dan een finale in Duitsland die we jaarlijks rijden maar door Kyosho slecht georganiseerd is en niet gekeken hebben naar onze kalender van dit jaar.Wij balen hier erg van zo missen we de laatste wedstrijd in Nederland en denk ook dat we elkaar nodig hebben kwa pithulp en baaninzet.
Graag zouden wij de wedstrijd verzet zien worden kwa datum maar dat is niet mogelijk.
Misschien hier of morgen op Gouda het hier eens over hebben als het kan.
Gr.Jos

Als je kijkt naar de kalender van de AMCA, dan zouden we de wedstrijd 1 week naar voren of later kunnen plannen.
Bespreek het morgen even met Ruben, die moet dat dan regelen met de AMCA,
volgens mij is Bob Mayr, die morgen ook mee doet sectiehoofd 1/10 bij de AMCA.

Moeten dan ook even kijken mocht dit bij de AMCA mogelijk zijn, of de rijders kunnen en niemand bv. vrij van werk heeft genomen voor de nieuwe datum.
Misschien even stemmen.

Heren, de wedstrijd 1:10 bij AMCA kan niet zomaar verzet worden. Wij hebben aan het begin van het jaar de wedstrijdplanning gemaakt en voor wedstrijdleiders gezorgd. Zij houden rekening met deze wedstrijd data en zij kunnen niet zomaar hun agenda omgooien....
Geldt o.a. voor ondergetekende...

Heren, de wedstrijd 1:10 bij AMCA kan niet zomaar verzet worden. Wij hebben aan het begin van het jaar de wedstrijdplanning gemaakt en voor wedstrijdleiders gezorgd. Zij houden rekening met deze wedstrijd data en zij kunnen niet zomaar hun agenda omgooien....

Sorry dat ik het zeg, maar dit vind ik wel een hele starre houding. Wij geven het redelijk op tijd aan en we vragen alleen of het kan. Mocht het absoluut niet kunnen dan is het jammer, maar niet geschoten is altijd mis ;)

ik weet dat de meeste rijders die de afgelopen race op Gouda er waren, er geen probleem mee hebben als de race verplaatst zou worden.

M.v.g. Mark (lid van het KWC bestuur)

Er wordt ook nergens gezegd dat het "zomaar" gebeurt.
Gr.Jos(KWC)

Folks, met elkaar moet er toch een mooie en correcte oplossing te vinden zijn voor dit probleem??
Kan me niet voorstellen dat jullie met z'n allen er niet uit komen, en dus dat de KWC rijders niet kunnen rijden tijdens de laatste NK.

Kom op zeg, doe allen je best ervoor. Dan ben ik ervan overtuigd dat een goede oplossing zich vanzelf voordoet.

Succes.

Geeft niet Ruben -:)

Precies Hugo, iedereen weet dat het opschuiven regelwerk met zich mee brengt.
Gelukkig is dit niet heel ingewikkeld werk of iets dergelijks. Wie weet kan er wat geregeld worden. Als er niks geregeld kan worden staat er op het laatste Nk 10 man in totaal.

Ps. om het makkelijker te maken, een week later kan niet, want dan is de Mach 3 uren van Heemstede, daar doen de meeste Nk 200mm rijders aan mee.

De NK rijders hebben er zeker baat bij dat, wij KWC-rijders, er ook bij zijn. anders wordt het lastig baan inzetten bijvoorbeeld ;)
Ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen met z'n allen.

M.v.g. Mark

Vraag 2 is dan of de AMCA voor 12 tot 15 man BC10 uberhaupt nog wel het hek open wil gooien.

Wat dan Roelof, net is nog uitgelegd dat alles al is gepland.
Je moet niet net doen of de AMCA een organisatie is die dat zomaar zou doen.

Wij als KWC snappen dat wij nu dit probleem veroorzaken en proberen ook iets te regelen met de Amca als het mogelijk is. Ik moet er wel bij zeggen ik snap al die stugheid en starheid niet.
Ik zit al heel veel jaren in het KWC bestuur en als al mijn rijders vragen of een wedstrijd verplaatst kan worden ga ik daarmee aan de gang al zou ik zelf die dag niet kunnen rijden daardoor.
De groep is belangrijker dan ik zelf zo zie ik het.
Gr.Jos

Back