NK 1:10 brandstof

Klinkt goed. Kan ook niet anders, want er is geen alternatief. Had al eens rond gekeken maar er is niet veel meer te krijgen. Volgende week maar even een nieuwe regelen.

Zal die andere Toppers uit Lelystad ook even porren.
Ben zondag wel weer van de partij

Klinkt goed. Kan ook niet anders, want er is geen alternatief. Had al eens rond gekeken maar er is niet veel meer te krijgen. Volgende week maar even een nieuwe regelen.

Zal die andere Toppers uit Lelystad ook even porren.
Ben zondag wel weer van de partij

Op zich zou er bij de distributeur nog voldoende moeten zijn. Kan iedere hobbywinkel bestellen.

Hahahhaha, alweer verkocht aan Leon.

De stuurzender is beter, dat hebben we afgelopen weekend gezien, gewoon het baanrecord.

106 rondjes in 30:04:618

Rico verbrak met 0.02s mijn ronderecord, dat staat nu op 16.072

Moore, Groskamp, Collari, Salven enz. zijn allemaal kampioenen met stickzenders.... Trek je conclusie.

Precies, dan is er al getankt en de auto is op de terugweg naar de baan, je ziet ook dat Eddy sneller tankte en Pedro Daan gaat inhalen om de dagzege af te pakken.

ik denk dat de aanklager van de NOMAC het er druk mee heeft :D

Hij zit sowieso met zijn knie op de balk, daar begint het al mee.....

Ik kan op de foto niet zien of er al getankt is of nog getankt moet worden. Het lijkt dat het tankpistool leeg is maar met de transparante brandstoffen van nu is het lastig te zien.

En er is niemand die een protest heeft ingediend dus is er geen discussie meer mogelijk.

En zoals ik al schrijf zolang de wedstrijdleider het goed vind kom je ermee weg. Maar vergeet niet dat een wedstrijdleider of zijn assistent in de pitststraat in een fraktie van een seconde een beslissing moeten nemen en dan kan hij in je nadeel uitpakken. Of je ermee weg komt is dus echt afhankelijk van hoe streng de wedstrijdleider is.

Het is zeker een mooie foto om tijdens het wedstrijdleidersoverleg eens over te discuseren of dit nu wel of niet is toegestaan.

Trainen voor het NK 1:10

Op 24 en 25 mei wordt de eerste Piston Cup op de RACO2000 verreden. Dit is natuurlijk een mooie gelegenheid om te trainen voor het NK wat het weekend erna wordt verreden op de RACO2000.

Mocht je niet beschikken over de Nomac motor dan mag je gewoon meedoen, deze motor is niet verpilcht op de RACO2000 maar wordt wel veel gebruikt op de RACO2000.

Inschrijven kan via:
MyRCM[1]=bkg&dId[E]=14820&pLa=nl

Back