NK F5J 2014 Ronde 4: Oosterland, 31 augustus 2014

Onze wedstrijdleider is er al en is nu al druk...
8f7943cb82f82fd3aedf7086c52e1b7c.jpg

Ach, waarneming ter plaatse daar kan geen weersite tegen op.

We zullen zien. Sta eerlijk gezegd gezien de regenverwachting op ook windfinder niet te trappelen om voor jan doedel dat eind te rijden. Maar laat me graag verrassen.

Tot morgen

Johnny

Daarom ben ik ook een dagje eerder gekomen. Gaat het niet door zijn er nog genoeg andere attracties... Tot morgen, heb er alle vertrouwen in.

Het secretariaat deed het netjes. Daardoor zijn de wedstrijden vandaag 31-8 vlotjes verlopen. Daar heeft Arjan natuurlijk ook zijn steentje toe bijgedragen. Beiden ook via deze weg bedankt.
Het was de hele dag droog maar de wind was Zeeuws en dus stevig. Vanaf het beging van de middag werd het landen toch wel wat moeilijker.
De uitslagen komen later. Arjan had wat moeite Zeeland te verlaten. Rest mij nog alle mede vliegers te bedanken voor de geweldige F5J dag.

Ik zit lekker rozig met een bakkie pleur op de bank na te genieten en mijn vrouw te vervelen met mijn jeugdig enthousiasme!

Ik heb een heerlijke dag gehad en de stijgende lijn doorgezet: vandaag 12de geworden met 1 keer op een haar na winst in ronde 5.......heerlijk!

Ik heb Soest al in de agenda staan!

Laatst bewerkt:
Vastgestelde uitslag

Meneren, mevrouw,

Het was een fantastische vliegdag. Mooie vluchten gezien, gejuich en diepe zuchten...het hoort er allemaal bij.
Vandaag was vanuit het standpunt van de wedstrijdleiding een eitje, Jullie hebben je keurig gedragen.
Ik vond het echt een feest en Barbara heeft daar met de nauwkeurige en supersnelle ondersteuning zeker een steentje aan bijgedragen.

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten, niet alleen de winnaars in het klassement maar zeker ook de mensen die hun eerste 1000 hebben gescoord en Hans Menting die zijn eerste wedstrijd zonder kleerscheuren heeft doorstaan :-)

Bedankt allemaal en tot de 28e in Soest!

Arjan

Oosterland_31082014_Overall_zpsc8b7a230.jpg

Zo te zien heeft de Drentse boeren lucht in Wezup Herman Dievelaar goed gedaan .
Is pure doping , mag dit zomaar , een aantal dagen voor een officiële wedstrijd ? ;);):p,

Joop

Nogmaals, ik vond het bijzonder jammer gisteren verstek te moeten laten gaan. Maar zoals Adrie mij al bemoedigend vertelde: eerst moet alles technisch 100 % in orde zijn.
Komt er nog een kort verslagje van de wedstrijd gisteren ? Arjan heeft mij al de complete uitslagen doorgestuurd, waarvoor dank, maar die hebben mij ook nieuwsgierig gemaakt...
Had de wedstrijdleider de 50 punten markering van de landingsdoelen verstopt ?? Er was maar 4 keer 50 punten gescoord meen ik of was het zo turbulent ? En ook aan de tijden te zien was het niet altijd makkelijk goede lucht te vinden ......
Een kort verslagje zou wel leuk en leerzaam zijn :)

Back