M
mikky32
Guest
Dat snap ik en is geen probleem. Waar ik het niet mee eens ben is je stelling dat je, als je wel een keertje wedstrijdleider bent, vind dat je de technische bepalingen in het reglement niet hoeft te kennen. Als wedstrijdleider moet je die ook kennen.
Je opmerking over het al dan niet goed geregeld zijn van de zaken bij de NOMAC kan ik inkomen. Echter is dat in de context van de verantwoordelijkheden van de organisator van b.v. een wedstrijd die meetelt voor het NK (is niet de NOMAC maar de club) en de wedstrijdleider daarvan, als je de reglementen niet leest en uitvoerd kun je naar mijn mening niet naar de NOMAC wijzen dat "het niet goed geregeld is". Als de regels niet goed zijn (en daar zijn best de nodige discussies over te voeren) mag je de NOMAC daarop aanspreken. Als een organisatie en/of wedstrijdleider ze niet kent danwel niet (goed) uitvoerd, dan moet je toch bij de organisatie/wedstrijdleider zijn.
wees maar niet bang. kwa regels van de auto en de race weet ik hoe het zit.
Vooral als je het nomac regelement door leest moet je nog je eigen keuzes maken want niet alles is even duidelijk.
maarja knip en plak werk doet iedereen wel eens verkeerd.
Dan moet je de vrijwilligers hebben die dan die dag kunnen en willen.
Dan nog kan ik ze niet verplichten een boekje te laten lezen waar fouten in staan en waar je veel op verschillende mannieren kunt interperteren.
Denk dat ze dat eerst in orde moeten maken vooradat ze gaan verplichten dat de clubs het moeten kennen.
Als je het betere knip en plak werk toepast controleer het dan.
Dan een reactie op een e-mailtje zou ook wel eens mogen.
Info op de site voor de rijders op tijd plaatsten.
(zoals een regelement)
Lijkt mij een kleine moeite om je website in orde te houden. kan ook zonder dat een een nieuwe site komt.
Allemaal vrijwilligers ok maar onthou dat het niet vrijblijvend is.
en om het ooit mee te organiseren. liever niet.
Ik kijk uit naar die Dutch RC series.
Heb ik op het moment meer vertrouwen in, net als de Tamiya cup.
Maar ik stop nu er over.
topic gaat over wat anders.