NK Seizoen 2013 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al leest Jan het hele boek door dan nog worden de kosten niet duidelijk Roelof. De hele licentie opzet zoals die 2 jaar geleden bij de ALV is afgesproken voor de EC10, OR06 en BC05 is nooit duidelijk in het Nomac boekje terecht gekomen.

Voor zover ik weet zijn de bedragen als volgt:
- Volledige licentie 40 euro plus 10 euro per wedstrijd in één keer voor aanvang van het seizoen te voldoen. Voor de EC10 met 6 wedstrijden komt dit op 100 euro
- Light licentie 40 euro voor aanvang van het seizoen te betalen. Verder per wedstijd waaraan je wilt deelnemen 15 euro te voldoen voor de start van de betreffende wedstrijd.
- Dag licentie 25 euro per wedstrijd waar je wilt deelnemen te voldoen voor de start van de wedstrijd. Van de 25 euro gaat 10 euro naar de Nomac kas en 15 euro naar de verenigingen.

Rijders die gebruik maken van de dag licentie kunnen geen EFRA licentie aanvragen voor deelname aan een EK/WK. Hiervoor heb je minimaal een light licentie nodig.

lijkt duidelijk, maar zijn dit nog de regels uit 2012 en gelden die ook voor 2013 of moeten alle pdfjes van Roelof nog worden aangepast? Als laatste nog de vraag of je in 2013 ook maar maximaal 3x mee mag doen op een daglicentie.

Er lijkt zo in ieder geval weer genoeg belangstelling voor het NK ;)

onder het kopje licenties in die balk had best een pagina gepast waar het staat uitgelegd ipv elders op de site of het modelbouwforum.. ;)

Voor meer tips en tricks mogen ze me best mailen hoor. Heb namelijk nog iets van 100 puntjes wat beter kan bij de nomac.. :tank: ;)

Juist. Mooi! Je hebt een PM!

Ik ben het met jan eens. De website mag wel wat overzichtelijker en gebruiksvriendelijker. Iemand die nooit op de website is geweest heeft het lastig. Onder het kopje algemeen zou best een beknopt overzicht gemaakt kunnen worden over de kosten en hoe in te schrijven zonder alle reglementen door te hoeven nemen.

Jan, het beste wat je kan doen is een mailtje sturen naar de nomac. Op de website: Algemeen/Adresgegevens/knopje email: secretaris drukken en velden invullen.

Nee, nee!
Hij heeft een PM met een beter e-mail adres! :-)

Zou jij je feedback wellicht ook aan me kunnen sturen of aan de nomac PR?

Wat betreft de licenties:

- Volledig licentie: 100 euro (te voldoen aan het begin van het seizoen)
- Light licentie: 40 euro (te voldoen aan het begin van het seizoen), vervolgens 15 euro per race die je deelneemt.
- Daglicentie: 25 euro per wedstrijd die je deelneemt (maximaal 3x per seizoen)

Met een volledig licentie hoef je je ook niet in te schrijven voor races (wel afmelden als je niet kunt). Bij een light licentie of daglicentie dien je je per race aan te melden bij de betreffende club die het NK organiseert die je deel wilt nemen.

Ik heb dus nu een elektro 1:10 licentie aangevraagd en de 40 euro overgemaakt. Geld die licentie voor alle klassen? want er staat niet specifiek stock of pro ten?

Ik heb dus nu een elektro 1:10 licentie aangevraagd en de 40 euro overgemaakt. Geld die licentie voor alle klassen? want er staat niet specifiek stock of pro ten?

Jan:

images

Mag ik hier rechtdoor, of linksaf?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back