Roelof, voor degene die electro als hoofdklasse rijden is de investing minder een probleem. Omgekeerd, als ik brandstof zou willen rijden terwijl pro10 mijn hoofdklasse is dan denk ik ook van jezus wat een geld om een seizoen 1/8 te rijden en wat een hoop leerstof om een motor en de auto af te stellen.
Martin rijd ook electro als 2de klasse en hij lacht zich drie slagen in het rond om de kosten in de pro10.
Alles open kwa electronica, alleen een gesteld minimum in aantal turns van de motor van 10.5t en 2s lipo. Wat dat betreft niet veel verschil met de brandstof klasse waar je ook alles mag doen met een vaste cilinderinhoud en smeren is geen probleem!!!!

Het werkt zeer verhelderend als je een turnigy of hobbywing motortje koopt en je merkt dat die net zo hard gaat als een dure merkmotor. Als je wilt ervaren hoe het is om in een open electro regelement te rijden wil ik je gerust een pro10 chassis uitlenen volgend jaar, inclusief hulp om alles af te stellen.
(exclusief banden en electronica
)
Martin rijd ook electro als 2de klasse en hij lacht zich drie slagen in het rond om de kosten in de pro10.
Alles open kwa electronica, alleen een gesteld minimum in aantal turns van de motor van 10.5t en 2s lipo. Wat dat betreft niet veel verschil met de brandstof klasse waar je ook alles mag doen met een vaste cilinderinhoud en smeren is geen probleem!!!!


Het werkt zeer verhelderend als je een turnigy of hobbywing motortje koopt en je merkt dat die net zo hard gaat als een dure merkmotor. Als je wilt ervaren hoe het is om in een open electro regelement te rijden wil ik je gerust een pro10 chassis uitlenen volgend jaar, inclusief hulp om alles af te stellen.

(exclusief banden en electronica

Laatst bewerkt: