NK Seizoen 2013 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yups! Gaat inderdaad de goede kant op. Op de Benelux+ hadden we de gridstart op het rechte stuk gedaan tijdens de finales en dat werkte erg goed. Wellicht ook een optie voor aankomend weekend? Het werkte in alle klasses zowel TC als Pro10 en zowel stock als modified.

Kunnen we altijd even onthouden. De startplaatsen zoals getekend op de baan zijn, kan ik me herinneren, niet altijd even ideaal. We zullen zien !

Klopt... We hebben het eerst tijdens een clubrace getest en dat beviel goed en tijdens de Benelux+ vond bijna iedereen het okee naderhand dus. Is zeker het onthouden waard denk ik... :D

Er is ooit voor een startopstelling in een bocht op een rustig deel van het circuit gekozen omdat de pole hier iets meer baat bij heeft om niet omver gereden te worden door de nr10 die op een recht stuk de langste aanloop heeft. Dit is volgens mij ook ooit een regelk geweest.

Dat zou zo kunnen wezen maar als je kijkt hoe goed het ging op de Benelux+ met alle klasses is dat idee misschien wel achterhaald... ;)

Staat wel meer niet bij.
1x een finale Pro10 en 1x een finale B stock.
De mod staat er in zijn geheel niet bij??

Mvg Roy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back