Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Me vorige camera heb ik opengehaald en gesoldeerd.marklwd zei:hoe maak je nou een luchtfoto? een extra servo om het knopje in te drukken of ?
Patrick99 zei:Alleen helaas wingtip in beeld, moet nog iets domping in de camera setup gaan toepassen./
athvdk zei:Patrick99 zei:Alleen helaas wingtip in beeld, moet nog iets domping in de camera setup gaan toepassen./
Probleem met die vleugel in beeld is dat ook de camera juist daarop gaat scherp stellen.
Ik laat de camera vooruit kijken omdat dat minder bewegingsonscherpte geeft.
Meest mooie oplossing die ik gezien heb was het uitsnijden onder het CG, servo verplaatsen en een graadje of 10 dompen.
Patrick99 zei:Ik hoop de bewegingsonscherpte op te kunnen vangen met een snelle sluitertijd en een niet te groot diafragma, probleem is dan alleen dat er alleen op mooie zonnige dagen gefotografeerd kan worden.
Patrick99 zei:Volgende stap nu is het plaatsen van een 2.4Ghz videocamera'tje die parallel aan het fototoestel geplaatst wordt. Met een display op mijn zender kan ik zo zien wat ik ga fotograferen, denk dat dat veel voordelen gaat opleveren.
Mooiste is denk ik dan nog iemand die de ES bestuurt, en een tweede persoon die aanwijzingen links/rechts geeft, videobeeld bekijkt en de foto's maakt.
Of wat denk je van....AAARRRRRHHGGGGHHHHH !!!! IK DRAAI DOOR !
Eerst maar een wat normale goeie foto's op hoogte maken....
Patrick99 zei:Mooiste is denk ik dan nog iemand die de ES bestuurt, en een tweede persoon die aanwijzingen links/rechts geeft, videobeeld bekijkt en de foto's maakt.
Of wat denk je van....AAARRRRRHHGGGGHHHHH !!!! IK DRAAI DOOR !