NL-RES 2019

Discussie in 'F3-RES' gestart door TVR, 6 nov 2018.

  1. jve

    jve

    Lid geworden:
    4 mrt 2007
    Berichten:
    3.419
    Locatie:
    's-Hertogenbosch
    Hey Ton, Ja, maar niet van harte met dit grijze, grauwe en regenachtige weer, brrrrr.
     
  2. TVR

    TVR

    Lid geworden:
    27 jun 2011
    Berichten:
    77
    Het is even wennen... Ik heb je een berichtje gestuurd.
     
  3. jve

    jve

    Lid geworden:
    4 mrt 2007
    Berichten:
    3.419
    Locatie:
    's-Hertogenbosch
    Laatst bewerkt: 9 feb 2019
    TVR en jowa vinden dit leuk.
  4. TVR

    TVR

    Lid geworden:
    27 jun 2011
    Berichten:
    77
    Handig zo'n overzicht. Ik had een papieren lijstje.
     
  5. jve

    jve

    Lid geworden:
    4 mrt 2007
    Berichten:
    3.419
    Locatie:
    's-Hertogenbosch
    Ohhh, papier gebruik ik al lang niet meer

    Verstuurd vanaf mijn T8s met Tapatalk
     
  6. jowa

    jowa

    Lid geworden:
    22 apr 2014
    Berichten:
    269
    Locatie:
    oost Gelderland
    Ik heb inmiddels toezegging van een landeigenaar om op zijn veld een RES- wedstrijd te mogen vliegen. Locatie is Gelderland-Oost. Eventueel heb ik ook een uitwijkveld. Eerst ga ik met Wout kijken of de locatie geschikt is.

    Verder ben ik reuze benieuwd naar de voortgang bij de wedstrijdopzet.

    Groeten, Johan
     
  7. Amigo II

    Amigo II

    Lid geworden:
    18 mrt 2016
    Berichten:
    93
    Locatie:
    Eindhoven
    Ben ook reuze benieuwd naar de wedstrijdplanning en opzet voor 2019.
    Als er iets te melden is dan hoor ik het graag!

    Groet Hans.
     
  8. TVR

    TVR

    Lid geworden:
    27 jun 2011
    Berichten:
    77
    En daar zijn dan de mail van Wout aan de RES-geïnteresseerden en het nieuwe RES-draadje NK F3-RES 2019.
    Na de vliegersvergadering begin januari leek er niets te gebeuren, ook de wedstrijdkalender bleef uit, maar Wout heeft op zijn onnavolgbare manier zaken geregeld die de wedstrijden van 2019 behoorlijk kunnen verbeteren. Veel punten die in dit draadje naar voren zijn gebracht en ook zaken die uit zijn enquête naar voren kwamen lijken nu te worden gerealiseerd.

    Willem (jve) en Hans (Amigo II) en Wout hebben de lijnen uitgezet voor 2019 en de wedstrijdkalender opgesteld. Zelfs over de procedure voor het opzetten van het wedstijdveld kan nu geen onduidelijkheid meer zijn. Dat is goed nieuws.
    Meer duidelijkheid over de status van wedstrijden, Fun of NK, zal nu ook wel snel volgen.

    Bij een NK-status zijn schraprondes per wedstrijd en het aantal meetellende wedstrijden voor het kampioenschap bepalend en horen vooraf bekend te zijn.


    Het aantal keren dat dit draadje bekeken is (4420) geeft aan dat er belangstelling is voor de RES klasse. Nu er stappen gezet zijn om de organisatie van de wedstrijden te verbeteren zou het prachtig zijn als meer lezers van rol wisselen en gaan meevliegen in 2019.
    Het kan een mooi seizoen worden.
     
  9. fonskremer

    fonskremer

    Lid geworden:
    21 feb 2010
    Berichten:
    57
    Locatie:
    Oldenzaal
    Bij deze nodig ik graag alle RES-vliegers uit om in 2020 op ons veld in Losser deel te nemen aan een NK-wedstrijd. Hopelijk gaan de RES-organisatoren daar op in. De RC Modelvliegclub Losser zal jullie met open armen ontvangen.
     
    Amigo II, l shems, jve en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. TVR

    TVR

    Lid geworden:
    27 jun 2011
    Berichten:
    77
    Goed initiatief Fons, vliegen in de regio's moet gepromoot worden. Stimuleer jij ook de deelname van clubgenoten?
     

Deel Deze Pagina