Vanavond 3 mooie vluchten gemaakt in Appingedam met de F-15 het vliegen gaat goed bij de 2e en 3e vlucht zelf de start gedaan en de landing door Pieter helaas bij de 3de vlucht begon het veld wat te laat...
:shock: achterste poten eraf geschoten, de voorste krom en 2 scheurtjes in de romp Pieter kwam aanvliegen en wou nog wat gas bijgeven maar geen reactie hij kon de kist nog net over de sloot tillen maar de kist kwam in de ruigte terecht, toen we erbij kwamen liep de turbine nog en bij het uitlezen geen rare dingen o.i.d. alleen de melding LOW REVS SPEED maar deze melding geeft hij ook als je de kist op de trim uitzet wat het nu geweest is weten we dus niet.
Om 21:45 was ik thuis en heb direct alle 3 de pootjes er maar uitgehaald de voorste alvast weer recht gebogen en ruimte gemaakt om de scheurtjes in de romp te repareren morgenavond maar even wat knoeien met epoxy en zaterdag weer in elkaar zetten en zondag weer vliegen hoop ik...

Om 21:45 was ik thuis en heb direct alle 3 de pootjes er maar uitgehaald de voorste alvast weer recht gebogen en ruimte gemaakt om de scheurtjes in de romp te repareren morgenavond maar even wat knoeien met epoxy en zaterdag weer in elkaar zetten en zondag weer vliegen hoop ik...