Nordpol 2.0 van Kuestenflieger

Hallo Lyckele,
in ieder geval ff lekker gevlogen, zoek een geschikte helling en je hebt er veel plezier van. aan de bungee zonder thermiek is 2 min haalbaar.
ik heb zelfs met de nordpol aan het elastiek makkelijk 10 min gehaald, maar dan was er volop zon.

Frans.
icon10.gif

Frans bedankt voor de tips en bungee! Waren korte vluchtjes maar weet in iedergeval
Wat ik kan verwachten ;)

Lyckele

Hallo Lyckele,

Het was ook weer voor korte vluchtjes.
Kom maar een keer in kampen vliegen bij mooi weer

groet Frans.
icon10.gif

Hallo Lyckele,
Klopt het dat wij elkaar afgelopen weekend hebben gesproken op het vintage treffen? We hebben je nordpole bekeken en toen liet je de "platine" zien die gebruikt wordt om de kabels voor de rolroer en flapservos aan de connectoren te solderen. Als ik de juiste man te pakken heb zou ik graag willen weten waar je deze platines hebt gekocht..
Groet ger

Hallo Ger,

mocht je wat gaan bestellen er zijn nog genoeg gegadigden,
voor platine's.

anders word het wachten tot de volgende beurs.

Frans.
icon10.gif

Ha Adrie,

Ja hij vliegt al :mrgreen:
Tot nu toe alleen met de Bungee maar over 2 weken gaan we naar de Waku en gaat hij natuurlijk mee.
En voorzover bevalt hij zekersssss te weten ;)

We zijn met een een man of 6 naar Sinsheim geweest van het weekend.
Kuestenflieger was daar ook. Ziet er wel erg mooi uit.
Wat wel opviel was dat de carbon vleugelpen niet zuigend vast zat in de vleugel. Je kon de verbinder een beetje heen en weer bewegen. Is dat ook bij jou kist??? Voor de rest wel super mooi gebouwd.

Nee bij mij gaat hij er zuigend in, in het draadje van rc-network.de las ik ook een berichtje van iemand die dat had. Maar na contact met Kuestenflieger kwam er een nieuw setje vleugels.

Ik heb de mijne zelf opgehaald bij Frank in Kiel, super aardige man en kwaliteit is perfect!

nieuwe vleugels opgestuurd? geen nieuwe pen? :D of kan die er niet uit?

Back