Om in de top mee te komen heb je ook een bepaald niveau materiaal nodig maar zoals Karel al zei: je kan een goede klassering niet kopen.
Dus met jouw mooie High Aspect zal je een andere tactiek moeten aanhouden maar wat is daar mis mee?
Ga voor die veiligere hogere start, dan heb je meer tijd om die goede lucht te vinden en ja....dan verlies je van de mannen die op de helft van jouw starthoogte vol vliegen.
Maar dan win je van de mannen die hem niet vol vliegen en dát doe je dan maar wel even met een 'koelkast'!
Ik heb voorheen met een Inside mee gedaan en daar toch hele leuke resultaten mee behaald. Geen topklassering of ook maar in de buurt van het podium hoor, maar dat lukt mij nu met een Plus ook niet. (Dat vraagt beter vliegwerk dan mijn gehengel)
Maar ik kon er op een goede dag wel redelijk mee in het middenveld eindigen en dat geeft net zo veel, zo niet méér, voldoening !
Dus met jouw mooie High Aspect zal je een andere tactiek moeten aanhouden maar wat is daar mis mee?
Ga voor die veiligere hogere start, dan heb je meer tijd om die goede lucht te vinden en ja....dan verlies je van de mannen die op de helft van jouw starthoogte vol vliegen.
Maar dan win je van de mannen die hem niet vol vliegen en dát doe je dan maar wel even met een 'koelkast'!
Ik heb voorheen met een Inside mee gedaan en daar toch hele leuke resultaten mee behaald. Geen topklassering of ook maar in de buurt van het podium hoor, maar dat lukt mij nu met een Plus ook niet. (Dat vraagt beter vliegwerk dan mijn gehengel)
Maar ik kon er op een goede dag wel redelijk mee in het middenveld eindigen en dat geeft net zo veel, zo niet méér, voldoening !